Biciklizam Eurovelo 8: Tromjesečna biciklistička avantura

Richard Ortiz

U ovom filmu Meet The Cyclists, Mačka odozdo dijeli svoja iskustva vozeći bicikl od Crne Gore do Španije duž Eurovela 8. Evo njene priče.

Eurovelo 8 Bike Touring

U 2014. godini, Cat je išao biciklom od Crne Gore do Španije. Prvobitno je pisala svoje postove na blogu za web stranicu Meanderbug.

Zbog restrukturiranja njihovih stranica, zamolili su me da njenu priču održim živom tako što ću umjesto toga ovdje ugostiti njene postove na blogu.

Ovo je nešto što sam bio veoma srećan što sam uradio! Njena iskustva će sigurno inspirisati i informisati druge koji planiraju sličnu turneju duž Eurovelo 8 rute.

Ovo je, dakle, zbirka njenih priča i iskustava dok je vozila EuroVelo 8. Ispod su izvodi iz njenih postova, a tu su i linkovi za svaki originalni post. Nadam se da ćete uživati ​​čitajući Catove avanture kao i ja!

Povezano: Biciklizam po Europi

Ako želite čitati avanturu drugih biciklista, recenzije opreme i uvide, prijavite se na moj bilten ispod:

Započinjanje biciklističke ture EuroVelo 8

Od Catherine Small

Moja bliska prijateljica napustila je Australiju prije nekoliko godina kako bi uradila nešto što mi je bilo nečuveno i potpuno fenomenalno. Išao je da istraži Evropu na biciklu i da spava u šatoru. Mislio sam da je to suludo avanturistička ideja.

Tri godine kasnije i bezbroj priča iznenađujućeg broja drugih biciklističkih turista, a ja sam imao maloza biciklističke turiste, pa sam zamalo pao s bicikla kad sam pronašao takvu sreću!

Izbacio sam bicikl ispred i odlutao da vidim ima li koga kod kuće. Marko je izašao i pozvao me da uđem, sjedili smo i ćaskali i dijelili cigarete i kolače.

Gostoljubivost na putu

On prima stotine putnika, kako iz Warmshowersa, tako i drugih. Često ljudi ostanu neko vrijeme, pomognu na nekom projektu i onda nastave dalje.

Njegova pravila su da posjetitelji mogu ostati koliko god žele, pod uslovom da ga ništa ne koštaju. Pokazao mi je gdje mogu spavati, krevet u njegovoj "kancelariji" gdje mogu izvući vreću za spavanje. Zatim je nastavio da me hrani apsolutno ukusnim obrokom od svinjskog paprikaša, tjestenine i kruha. Ponudio sam da dam svoje zalihe spanaća, konzervirane ribe i kivija, zabrinut da ga već koštam jedući njegovu odličnu hranu. On ne bi imao ništa od toga.

Sjedili smo do večeri dok je dijelio priče o svom životu. Razlog zašto se nije preselio u Australiju dok je bježao od problema u Hrvatskoj bio je taj što mu je prijatelj rekao da ispod svega imamo “zmije otrovnice i nema žena”. Tako je bila Kanada, gdje je radio sve, od slikanja do čamca.

Markova kuća je krcata zanimljivim stvarima, slikama i razglednicama i otiscima oblijepljenim na svakoj površini. Na kuhinjskim ormarićima su izrezi iz kalendara, koji pokazuju istorijulet očima umetnika. Kada otvorite vrata ormara, tu su pinup djevojke. Ovo je da mu pomognemo da se probudi ujutro kada posegne za šoljicom kave!

7. dan – Vožnja biciklom prema Cavtatu

Danas je puna sedmica na putu, ako izbrojite tri jednodnevno zaustavljanje u Risnu. To bi ujedno bio i moj prvi upad u kampiranje biciklističkih obilazaka.

Ipak, na početku dana Marko i ja smo za doručak dijelili kivi, narandže i tortu. Onda me je ispratio zagrljajem i dobrim željama za moju budućnost.

Ako ikada budete prolazili obalnom cestom od Crne Gore do Dubrovnika, odvojite minut da svratite kod Marka i pozdravite se. Ako opet prođem, svakako ću doći natovaren nečim za podijeliti, nečim boljim od špinata i voća.

Ceo blog o biciklističkim turama pročitajte ovdje: Kampiranje u Cavtatu

Dan 8 – Više Hrvatske i dašak Bosne i Hercegovine

Oko 6 ujutro sam se otkotrljao iz vreće za spavanje i pronašao prohladno sivo nebo. I meni je bilo prilično prohladno, pa sam se brzo osvježio, pojeo bananu i malo orašastih plodova i spakovao kamp.

Nastavljajući biciklom obilazeći Hrvatsku, zapravo mi je bilo drago zbog ravnomjerne uspone uz obalu jer je krv mi je pumpala i temperatura se podigla.

Nakon sat vremena svratio sam u mali grad u nadi da ću dobiti kafu, ali Hrvatska može biti tako skupa, kafa je bila ekvivalentna 4 AUD, pa sam odlučio nedo.

Umjesto toga, kupio sam pecivo od jabuka u supermarketu i sjeo uz svoj bicikl na parkingu kako bih iskoristio besplatnu wifi pristupnu tačku. Sve više ličim na biciklistu bez novca.

Dan 9 – Sloboda istraživanja

Ovaj zapis pišem ležeći na trbuhu u svom šatoru, okrenut okeanu dok sunce zalazi. Mjesec već sjajno visi na nebu. Avion crta rep komete dok pada prema ljubičasto-ružičastom horizontu i sve što mogu da čujem su talasi.

Našao sam još jedan kamp van sezone dole na plaži, baš kao što sam se pitao da li bi bilo moguće kampirati na rivi. Ne mogu pristupiti struji, ali imam tekuću vodu i savršeno ravno tlo, komfor od pet zvjezdica!

Čini se da je to uobičajena stvar, ovi kampovi bez nadzora u ovo doba godine. Počeću da ih tražim kao besplatnu opciju za kampovanje.

Ceo post ovde: Balkan Wilderness Camping

Dan 10 – Razmišljanja o kampovanju

Kampovanje se menja moj raspored spavanja. Stekao sam naviku da nađem mjesto oko 16 sati, spremim i pojedem nešto do 5, obavim potrebne stvari kao što je pranje i slično, zatim pišem i čitam dok sunce ne zađe. Do 7 ili 8 ležim u vreći za spavanje, protežem noge i meditiram. Ubrzo nakon toga spavam. Budim se neko vrijeme oko ponoći, pa opet spavam dok me ne probudi dan5 ujutro.

Očigledno u danima prije električnog svjetla i industrijske revolucije, postoji dovoljno dokaza koji sugeriraju da je većina ljudi išla rano u krevet i budila se sat ili dva u usred noći, a onda ponovo zaspao. Smiješno zar ne. U svakom slučaju, do 6:30 ujutro vozio sam bicikl oko ruba litice, gledajući u izlazeće sunce.

Ceo blog o obilasku bicikla pročitajte ovdje: Balkan wilderness camping

Dan 11 – Obilazak iskustvo

Otkrio sam da uživam u povremenim zaobilaznicama u unutrašnjosti koje put vodi. Često su padine blaže, a kada je u blizini rijeka put je skoro ravan. Danas sam sprintao po dijelovima kopnene divljine, stigavši ​​do užurbanog grada Sibernika odmah nakon ručka.

Dan 12 – Zimska vožnja biciklom

Preko noći je bio mraz i kondenzacija unutar šatora se pretvorila u male kapljice po zidovima koje su padale po meni i mojim torbama. Nepotrebno je reći da nisam bio baš veseo kada sam se probudio oko 2 sata ujutro, smrzavan i vlažan.

Vrgosao sam se dok ponovo nisam osjetio prste na nogama i pokušavao zaspati barem do 5, kada sam ustao i otupio presvukao sam se u najmanje vlažnu odjeću koju sam imao, spakovao bicikl i pojeo bananu sa crvenim, natečenim prstima. Bez obzira koliko su dani varljivo sunčani, ipak je zima.

Dan 13 – Vožnja biciklom kroz Zadar

Jelena je bila najbolji domaćin kojeg se moglo poželjeti, dobro me hranila,zabavili i opušteni. Rečeno mi je da su ljudi koje se susreću na Warmshowersu nepogrešivo neverovatni, a ovo, moje drugo iskustvo gostovanja, to samo potvrđuje.

Jelena je takođe krenula na svoju prvu biciklističku turneju sama, i to je bila najbolja stvar koju je ikada uradila. Ona je primjer žene koja može zadržati gracioznost i ženstvenost, zadržavajući ličnu snagu, hrabrost i hrabrost. Imam sreće s ljudima koje sam sreo na putovanju!

Dan 14 – Istraživanje mjeseca

Mape ne mogu prenijeti ono što pejzaži spremaju putniku. Da je moja karta bila tačna, pisalo bi "slijetanje na mjesec" kada sam prešao most na otok Pag.

Koliko sam mogao vidjeti, zemljište je bilo u potpunosti napravljen od kremasto ispucale gline i stijena. Ništa osim puta nije prekidalo kontinuitet. Bilo je nadrealno i uzbudljivo. Osim gravitacije, mogao sam voziti bicikl po Mjesecu.

Dan 15 – Fleksibilno planiranje

Jedna od lijepih stvari kod samostalnog putovanja je da ne morate slijediti ničiji raspored . Ne morate da osećate konkurenciju. A 'varate' samo ako prekršite pravila za koja odlučite da ih se vrijedi pridržavati. To znači da postoji ugrađeni fleksibilni raspored.

Dakle, kada sam se jutros po drugi put probudio iz šatora koji je curio i bolnih nogu, kada sam glasno zarežao i opsovao planine na koje sam morao da se popnem, preispitivanje mojih motiva da to uopšte uradim, ikada mi se više uopće nije dopadala mogućnost da odem biciklom 100 km od mog puta da vidim drevna kvrgava stabla maslina, podsjetio sam se da to nije važno.

Više ovdje: Moja fleksibilna biciklistička tura

Dan 16 – Sivi i Trolovi

Danas je bio veliki. Jutro sam počeo u 6 ujutro s narandžom, gurao bicikl u planinu do 6:30, vozio se kroz zemlju trolova do 9:30 kad sam konačno stigao do civilizacije u vidu Senja i pojeo pravi sendvič sa kafom za doručak.

Zemlja trolova je planinska pustoš posuta sivim kamenjem gdje zamišljam monstruozna mitska bića boje stijena kako žive u pećinama i međusobno ratuju.

Sivo nebo i maglovit horizont dodali su osećaj zaglavljenosti u monohromatskom filmu; srebrno siva, kamen siva i olujno siva. Ne idete svaki dan na bicikl sa trolovima koji se kriju svuda oko vas.

Ovdje saznajte više: 16. dan biciklistička tura

17. dan – biciklizam do Ilirske Bistrice

Sljedeći je primjer zašto volim putovati sam i samo sa vrlo nejasan itinerar. Oko 8 km od slovenačke granice stao sam kod spomenika pored puta da grickam tunjevinu i cveklu, kada je Zoran projurio na svom turističkom biciklu, sanducima i ostalim.

Usporio je i pitao odakle sam, koji vodi na razgovor i razmjenu detalja, uz poziv da odsjedne kod njega u slovenačkom graduIlirska Bistrica, da li da prođem tim putem.

On je tata srednjih godina koji se cijeli život bavi ugostiteljstvom i turizmom. Prije nekoliko godina odlučio je uzeti nekoliko mjeseci odsustva s posla kako bi uživao u životu, i to je tako dobro ispalo da je jednostavno nastavio s tim.

On je domaćin toplih tuševa i kaučsurfanja, putovao je mnogo, često na biciklom, a tri puta je prošao stazu Camino de Santiago, na tri različite rute. (biciklizam u Sloveniji)

Cijeli post na blogu o putovanjima ovdje: 17. dan na blogu

18. dan – iz Slovenije u Italiju

Počelo je s više Zoranovog izvrsnog kuhanja, pršuta i jaja sa kafom. Zatim je sa mnom odjahao skoro do italijanske granice. Bila je to jedna od najboljih vožnji do sada – krstarenje preko 30 kilometara jedva se oznojeći, blagim putem uz tok rijeke, po suncu, u dobrom društvu. Slovenija je zadivljujuće mjesto za bicikliste. Zdravo Italija.

4. sedmica – Idilična Italija

Sjedim u dnevnoj sobi ispunjenoj suncem dok tri Italijana sviraju bongo bubnjeve Bobu Marleyju u izmaglici dima, dva psa plešu, a zelenooka devojka čije ime ne mogu da izgovorim mirno sedi i pijucka slatku crnu kafu.

U veliku kuću u Padovi stigao sam neuredno dvorištu i povikao „Ciao! Zdravo! Buenogiorno!” sve dok neko nije došao na vrata. Salvo se predstavio i pustio me unutra, pokazao mi gdje da stavim stvari ipozvali su me gore da podijelim njihov ukusni ručak.

Meko kuhana karfiol sa maslinovim uljem i solju, svježe pečeni crni kruh, malo jakog sira i razne konzervirane ukusne stvari u teglama. Tako italijanski! (Biking Italy)

Pročitajte više ovdje: Biciklistička turneja po Italiji – 4. sedmica Vožnja biciklom Eurovelo rutom 8

5. sedmica – u potrazi za blagom u Italiji

Nakon nekoliko dana u Padova, bilo je na Bolonji. Sedam sati i 125 km sam stigao kod svog domaćina za kaučsurfing sa malo zakašnjenja, s bolnim kolenima, rukama i zadnjicom.

Bilo je to prilično ravno bicikliranje. Italijanski putevi su do sada san, zapravo nisam mijenjao brzinu cijeli dan osim da sam sebi dozvolio da stanem i odmorim svoje mjesto. Šutirao sam se što sam napravio tako brz ciklus jer je krajolik bio prekrasan i jedva sam ga uspio vidjeti. S druge strane, čini se da su mišići mojih nogu prihvatili svoju sudbinu i nisu bili čak ni umorni nakon takvog ogromnog napora.

Pročitajte cijeli blog o obilasku bicikla ovdje: Biciklizam u Italiji 5. sedmica

Sedmica 6 – Biciklizam Firenca, Siena i Perugia

Postoje slike pejzaža koje sam često viđao sa živopisnim zelenim brdima sa prskama drveća u nijansama zlatne, smeđe i bijele, male smeđe kuće okružene dva ili tri visoka mršava tamnozelena stabla i svijetle cvjetne gredice. Uvijek sam mislio da su to idealizirani prikazi ruralnog krajolika, djela mašte.A onda sam biciklirao kroz Italiju i otkrio da oni zapravo postoje!

Pročitajte cijeli blog o obilasku bicikla ovdje: 6. sedmica Bikepacking Blog

7. sedmica – neočekivani preokret

I Bojim se da sam vas u ovoj sedmici jadno iznevjerio. Nisam vidio nijednu znamenitosti, nisam poslušao nijednu preporuku domaćina ili putnika da pješačim do prekrasnih mjesta ili istražim obližnje gradove. Imam jako malo toga da pišem!

S druge strane, opustio sam se, uživajući u brizi i društvu svog dragog prijatelja ovdje, popravio bicikl i donio neke ključne odluke. Moja promjena planova će oblikovati sljedećih šest mjeseci. Dakle, to uopšte nije bio otpad.

Pročitajte više ovdje: 7. sedmica Eurovelo 8 biciklistička tura: Promjena planova

Nedjelja 8a – posjeta Anne Mustoe

I' čitao sam putopis pokojne Anne Mustoe koja je u svojim pedesetim napustila posao direktorice u Engleskoj i obišla svijet biciklom. Krenula je drevnim rimskim putevima, pjevajući njihove hvale.

Ona piše da je Via Flaminia toliko divna za bicikliranje da kada se povuče poželi da se po njoj beskrajno vozi naprijed-natrag. Znak me je uputio na njega i gospođa Anne Mustoe je bila u pravu, barem prvih pet kilometara.

Nakon toga se raspao u mokru zemljanu stazu, a onda se potpuno završio, vraćajući me na običan put. Malo razočaravajuće. Jahala je prije dvadesetak godinapa možda nije bio dobro održavan tokom tog vremena.

Pročitajte više ovdje: Blog 8. biciklističke turneje

Vidi_takođe: Stvari koje treba znati prije putovanja u Grčku

Nedjelja 8b – biciklizam Napoli

Uskršnja nedjelja je bila veliki dan. Pratio sam SS 4 od Passo Corese do Rima. Veći dio puta bila je to prekrasna vožnja kroz gotovo ravno poljoprivredno zemljište i mala sela.

U Rimu sam se izgubio dok sam pokušavao pronaći početak drugog drevnog rimskog puta, Via Appia. Zaustavio sam se u prodavnici na minut i izgubio naočare za sunce s mjesta gdje su bile zataknute na vrhu moje prednje torbe. Mislio sam da je to nepotrebno zločesto!

Nakon što sam pronašao Via Appia Nuovo (Nuovo = novo, dio koji vodi iz Rima je nov) napustio sam grad. Cesta je bila užasno prašnjava, sa mostom za mostom preko manjih puteva i predgrađa, probijajući se kroz šljunak i razbijeno staklo uz gotovo stacionarni saobraćaj.

Išao sam malom cestom da pobjegnem od prašine i odmah dobio probušena guma. Pola sata kasnije vratio sam se na put, pokrpao sam zračnicu i sam ponovo sastavio točak. Pre nego što sam krenuo u Podgoricu, preuzeo sam osnovni priručnik za biciklizam, ali negdje usput izgleda da je nestao sa mog iPada, tako da sam bio prilično ponosan na sebe što sam popravio svoju prvu probušenu gumu potpuno bez pomoći.

9. sedmica – bicikl i trajekt

Bio sam iscrpljen dok sam se ukrcao na čamac i osigurao svoj bicikl, popevši se na glavni diounutrašnji glas ustrajava na meni da učinim isto. Povoljno obilazak bicikla, idemo.

Naravno, nisam imao puno iskustva s kampovanjem, a do prošle sedmice nikad nisam u potpunosti postavio šator moj vlastiti. Također nikada nisam vozio bicikl na izuzetno dugim stazama.

Ali vozio sam mnogo po Sidneju i znam da se, kada sam na biciklu, osjećam potpuno, vrtoglavo, slobodan. Ja imam krila. Često kada se vozim negdje jako brzo, toliko ću se smiješiti da se zapravo samo počnem smijati iz čiste radosti.

Čak sam čak znao ispustiti nekoliko glasnih 'wooohoooooo', bacajući šaka u zraku kada se spuštam niz planine.

Čak i kada me uhvati kiša i namoči, kada su mi nožni prsti utrnuli i moji prsti ne puštaju upravljač, volim to. Sve dok se brzo krećem na dva kotača, sretan sam.

Kako će izgledati biciklistička turneja Eurovelo 8?

Shvatam te strašne noći, divlje kampovanje sam u zemljama u kojima sam ne znam će biti samo još jedno uzbudljivo iskustvo "sveto $%*#... kako ću, zaboga, ikada preživjeti ovo" iskustvo koje će me učiniti sigurnijom i sretnijom osobom.

Taj moj mali glas nije pusti me još u nepopravljivu štetu, pa ću mu vjerovati. I strah na stranu, kao što Nike diktira, ponekad morate "samo to učiniti"!

Pa evo dogovora. Ja sam u Podgorici, Crna Gora, družim se sa sjajnim ljudima na MeanderBug.com dok sam janaoružan samo torbom osnovnih potrepština, vrećom za spavanje i vodom.

Kupio sam samo kartu za putnike na palubi koja mi je davala pravo da se krećem po javnim prostorima na brod; barovi i restorani koji poslužuju preskupu brzu hranu i koji nisu voljeli lutanje otrcanih biciklista koji se smještaju na svoje kauče, hladne vjetrovite palube i srećom prostoriju ispunjenu sjedištima poput aviona zajedno sa koščatim naslonima za ruke gdje smo se mi jeftinoće mogli skloniti.

Po uzoru na druge putnike, nakon što sam cipele i torbu pričvrstio na oslonac za noge, ispružio sam se u vreći za spavanje na podu i čvrsto spavao sa svojim vrijednim stvarima uguranim unutra. U tom trenutku sam se osjećao očajno i sigurno sam izgledao u tom dijelu.

Pročitajte više ovdje: 9. sedmica Biciklom na Mediteranu

10. sedmica – Zdravo Španija!

Ima nešto u zraku u ovom gradu, svježina, živost, ja ne znam tačno šta, ali povezujem se s tim. Da kažem riječima ono što me privuklo u Barceloni je kao da pokušavam da uhvatim veličanstvenost Taj Mahala na Polaroid filmu, ali pokušat ću.

To je voljen grad. Jasno je da lokalna uprava i urbanisti ulažu u održavanje i razvoj kao mjesto gdje ljudi žele biti, sa dobro očuvanom starijom arhitekturom, inovativnim korištenjem prostora, puno zelenila (tramvajske pruge su bujne travnate trake!) i nova umjetnostsvuda.

Vidi_takođe: Možete li ponijeti powerbank u avion?

Svako naselje ima „ramblu“ – pješačku cestu sa restoranima na otvorenom, umjetninama i često velikim sjenovitim drvećem. Ljudi su nasmijani i izražajni, lijepo se oblače sa fantastičnim frizurama. Svugdje postoje znakovi preovlađujuće otvorene i liberalne kulture.

Proveo sam dan lutajući gradom, kroz povijesno zamršen, ali sada intrigantan kvart El Raval, i naravno, pogledao sam jedan od Gaudijevih kuća što je definitivno bilo sanjivo, ali moguće i košmarno.

Adela me je te večeri izvela na večeru u svoj lokalni indijski restoran (palaak and dhal! ljubavi!), ukusna hrana i još bolje društvo, Barcelona navukao me.

Pronađi više ovdje: 10. sedmica Biciklistički obilazak Španije

Povlačenje bicikla

Ujutro sam popravio probušenu gumu i spakovao stvari. Taman kad sam sve to natovario na svoj bicikl i krenuo da se kotrljam iz grma, stražnja guma je pukla.

Očigledno su mi trebale i nove gume. Popravio sam tu zračnicu i krenuo ponovo.

Ovaj put se nisam izgubio, ali kad sam bio skoro kod grada Sueco i OPET mi je propala prednja guma ravno, odustao sam. Gurnuo sam svoj bicikl u grad i sjeo pod drvo da razmislim.

Nisam imao nikakvih zakrpa u svom kompletu za popravku i nove gume ne bi bile tako jeftine, a kamoli sve ostale dijelove. Moj dragi mali bicikl je bio vjerno stabilan više od dva mjeseca teškog rada,i oduvijek sam je namjeravao pokloniti na kraju i očekivao sam da možda neće proći kroz Španiju.

I tako sam je istovario, vezao vreću za spavanje, prostirku i šator za ranac, uzeo ono što mi je trebalo iz kofera i ostavio je pored univerziteta sa torbama, alatom, pa čak i ključevima u bravi.

Sigurna sam da će joj neki student dati novi i lakši život. Srećom, u Sueku je bila željeznička stanica pa sam se popodne vratio vozom za Valensiju i rezervirao noćni voz za Granadu. (biciklistička turneja po Španiji)

Oprema za turneju

Gledajući unatrag na moju biciklističku turneju po Južnoj Evropi, čini se da bi mali pregled bio od pomoći. Ispod su stvari koje sam spakovao i nešto od onoga što sam naučio i uradio bih sljedeći put u vezi sa opremom za obilazak bicikla.

Imao sam mnogo stvari koje ljudi koji započnu s namjerom da putuju biciklom ne nose, kao što su čizme, umjetnički materijali, parfemi i farmerke.

Imao sam dovoljno mjesta za sve i nisam ih požalio jer su unijele malo zadovoljstva i udobnosti u ono što može postati prilično strog način života.

Otkako sam napustio bicikl i krenuo pješke i palcem, skupio sam još mnogo toga jer je ruksak pretežak. S druge strane, pošto nisam planirao svoju biciklističku turu, kupio sam samo minimum opreme za koju sam mislio da će mi trebati i usput pokupio stvari koje sam pronašaokroz iskustvo su zaista bili korisni, poput sirena za upravljač, pribora za šivanje i podstavljenih biciklističkih šorcova.

Moj pristup pakiranju teži da bude minimalistički, ali ne nužno i strog. Minimalistički za mene znači identificirati stvari od kojih imam najveću vrijednost – bilo zato što su korisne ili zato što uživam u njima. Dakle, moje boje i ugalj, šminka i proizvodi za kosu su uključeni, a posuđe za kampovanje nije.

Pogledajte moju recenziju opreme za obilazak bicikla nakon putovanja ovdje: Pregled opreme za obilazak bicikla

pripremite se za veliku avanturu.

Podgorica ne odgovara njenoj nelaskavoj reputaciji. Našao sam mnogo toga da vidim i uradim u gradu. Pronašao sam i sve što mi je potrebno za svoju epsku biciklističku turu, sve za nešto manje od 500 eura.

(Napomena: ne planiram kuhati i nisam fanatik bicikla pa su ti faktori pomogli smanjite troškove.)

Oprema za obilazak bicikla

Ovo je moja lista opreme za budžet za biciklističke ture, zajedno sa približnom cijenom svake stavke (u eurima).

Local Bike Shop

143 – Brdski bicikl Polar Trinity (srpske proizvodnje, čini mi se da radi dobro, ne znam puno o tome)

105 – prednji LED svjetlo, stražnje sigurnosno svjetlo, stražnji nosač, nadograđeno sjedalo, zvono, držač za flaše, torba za sjedište, rukavice, kaciga, pumpa, zakrpe za popravak, ručica za gume, rezervne unutrašnje zračnice

Prodavnica ribolovne opreme

28 – šator

Lokalna sportska prodavnica

(U Crnoj Gori, Sports Vision je zlatni rudnik.)

41 – North Face vreća za spavanje (po toj cijeni, morao sam je nabaviti! Čuvaću je zauvijek)

Lokalna gvožđara

2.30 – baklja

4.10 – džepni nož (švajcarski noževi su bili u rasponu od 20-30 evra, samo sam pogledao po delu sa noževima i našao mnogo jeftiniji nož sa svim istim dodacima – pobedi!)

5 – brava za bicikl

1,90 – 4 x occy trake (poznate kao bungee užad)

3,30 – ljepljiva traka (žuta!)

1 – zapaljivači

2 – rezervnibaterije

Local Plastic Shop

(U Crnoj Gori imaju posebne prodavnice za sve plastične stvari. Sneaky.)

0.80 – kutija za sapun, za kad imam nešto za reći svijetu

Lokalni supermarket

Foce za vodu, vlažne maramice, kese za smeće

Prostor za spavanje/joga - birati gore od InterSporta na izlasku iz grada.

Približna ukupna cijena = 370 eura, odnosno 570 AUD. Nije loše s obzirom na to koliko će ostatak ove biciklističke avanture biti jeftin – kampovanje ili kaučsurf, i jesti jednostavnu hranu.

Ovdje možete pronaći Mačkovu listu opreme za obilazak bicikla.

Ruta za obilazak bicikla

Moja približna ruta će me prvo odvesti kroz kulturno središte Centinje, gdje ću Istražit ću i kampirati u blizini. Zatim krenem na sjeverozapad niz planinski put sa spektakularnim krajolikom prema Risnu, gdje imam spremnu kontaktnu osobu da me primi i pokaže mi okolo.

Nakon koji dan skočit ću na Euro Velo # 8 prema Hrvatskoj duž obale. Očekujem da će mi trebati najmanje mjesec dana, ako ne i više. Možda će mi se toliko svidjeti da ću samo nastaviti biciklirati cijelo ljeto!

Blog Eurovelo 8

Uz razmatranje Eurovelo ruta, evo mojih unosa na blogu sa biciklističke turneje:

1.dan – Vožnja biciklom od Podgorice do Cetinja

Nakon jučerašnjeg lažnog starta, kada je brzo postalo očigledno da moram da koristim torbe da spustim centar gravitacije pre nego što se osećam stabilno na putu, doU 10h sam krenuo na snažan start po suncu.

Cetinje je udaljeno oko 36km uspona od Podgorice, a iskusnom biciklisti bi ovo trajalo samo dva sata. Trebalo mi je četiri!

Već neko vrijeme nisam redovno vozio bicikl pa sam veći dio puta proveo gurajući bicikl. Ipak sam ok s tim - bio je to prvi dan i važno je da nisam stao! Moj obilazak bicikla se nastavlja.

Napuštajući Podgoricu, pogled je oduzimao dah. Gledajući dole na grad, a kasnije preko planina i vode da vidim dalje planine sa bijelim kapama, prizori su bili poput slika natopljenih bojama u savršenoj rezoluciji.

Okotrljao sam se u Cetinje baš kad je kiša počela da pada. Stara prijestolnica je živopisna i kultivirana, nema poluzavršenih zgrada kao u novoj prijestonici i dosta pješaka napolju uprkos kišici.

Nakon kafe i zalogaja, posjetio sam Kraljevu palatu Nikola. Za pola sata do zatvaranja nasmijao sam se na putu do besplatnog ulaza, osjećajući se kao nestašno dijete koje trčkara po sobama ovog ogromnog ekstravagantnog doma, slikajući fotografije dok me pratilac nije pronašao i rekao mi da fotografije nisu dozvoljene. Zatim je ljubazno prošetala sa mnom, diskretno me isprativši!

La Vecchia Casa

Unatoč namjeri da izbjegnem plaćanje smještaja, rezervirala sam sobu u La Vecchia Casa. Bez unaprijed dogovorenog Couchsurfinga, prašnjav i umoran od mogprvi dan na putu, i po ledenoj kiši, na mudro insistiranje moje drage crnogorske prijateljice Zane složio sam se da uslovi nisu idealni za moje prvo noćno kampovanje sam.

Samo 17 eura noćenje za jednokrevetna soba, mislim da sam dobio najjeftiniju sobu u gradu! Bila je svakako najšarmantnija.

La Vecchia Casa znači Stara kuća, i jedna je od kuća na Cetinju koja je ostala iz vremena kralja Nikole. Hotels.com mu daje samo dvije zvjezdice, što bi moglo biti zbog zajedničkog kupatila u prizemlju.

Dao bih mu dvije zvjezdice i pet srca za prostranu sobu koja je udobno namještena s krevetom, trpezarijskim stolom, pisaćim stolom , peć na drva, velika zajednička kuhinja, veliko kupatilo sa kadom koju sam u potpunosti iskoristio ubrzo nakon dolaska, i ljubaznu dobrodošlicu koju sam primio.

Domaćinske sitnice poput besplatnih toaletnih potrepština u kupatilu, čaja, kafa i doručak, mekani kućni ogrtač i lijepa bašta učinili su ga posebnim. Posao vode majka i sin, vjerujem Italijani. Preporučio bih ga odmah.

Zanina prijateljica se sastala sa mnom kasnije uveče da me uputi najboljom rutom iz Cetinja. Govorio je o mom jeziku koliko i ja o njegovom, ali uz pomoć Google prevodioca i puno smijeha, dijelili smo priče o avanturama dok je vozio da mi pokaže put.

Dan 2 – a prekrasan, užasan put

Rani početak sa mojimoprema umotana u plastiku, opet sam vozio i hodao biciklom uz više planina. Snijeg je počeo da se pojavljuje na padinama i zrak je postao primjetno oštriji.

Pustio sam da moj spori, ujednačeni tempo otkucava ritam upornosti jer sam počeo sumnjati da li je to bilo najbolja ruta za početak – toliki uspon.

Oko 11 sati stigao sam na vrh završnog vrha ovog kotorskog planinskog puta. Izašao je veličanstven pogled na dolinu, okolne planine prekrivene snijegom i borovima, i Bokokotorski zaliv iza njega. U tom trenutku, svaka muka i svaki guranje su bili vrijedni.

Ceo blog o biciklističkim turama pročitajte ovdje: Biciklizam Kotorskim planinskim putem

Dan 3 – Risan i Bokokotorski zaliv

Posebno mi se svidjela priča koju je Goran podijelio sa mnom.

Bili jednom jedan starac i mladić. Starac je rekao mladiću, idi na ovo mesto i videćeš svu lepotu sveta. Ali evo, uzmi ovu kašiku i pusti me da je napunim vodom, i pazi da je ne prospem. Mladić je uzeo kašiku, odneo je na mesto i bio toliko zanesen lepotom sveta da je zaboravio na kašiku, prolivši vodu. Vratio se starcu uz izvinjenje, a starac je ponovio vježbu. Mladić je ponovo otišao na mesto, ovoga puta obraćajući tako veliku pažnju na kašiku da uopšte nije video nikakvu lepotu. Vratio se ponosno sakašika puna vode. Starac i dalje nije bio zadovoljan. Ponovo ga je vratio sa kašikom punom vode. Ovog puta mladić je mogao da uživa u svoj lepoti sveta, zadržavajući taman toliko fokusa da spreči izlivanje vode iz kašike. Konačno, kada se vratio, starac je bio zadovoljan.

Volim priču – putovanje (i općenito živjeti život) je sve u pronalaženju ravnoteže između uživanja i fokusa.

Pročitajte cijeli obilazak bicikla blog ovdje: Biciklistički obilazak Risna

4. dan – Povratak u Kotor

Nakon lijenog jutarnjeg spavanja, skočio sam na svoju znatno lakšu mašinu na noge i poletio duž 17 km slikovitog zaliva put nazad za Kotor. Ovaj put sam je vezao na peraštanskoj strani grada, neposredno prije nego što je stigao do kapija starog grada.

Nekoliko stepenica i staza cik-cak uz planinu iza stari grad do brojnih zgrada, uključujući ruševine drevne tvrđave sv. Ivana.

Ceo blog o biciklističkim turama pročitajte ovdje: Biciklom do Kotora

5. dan – Odmor u Dubrovniku

Danas je bio Goranov rođendan, pa je došao u 7 ujutro, pokupio me i krenuo obalom prema Dubrovniku. Usput smo prolazili kroz malo staro selo da bismo stigli do parka, spustili se niz skrivenu šetnicu da bismo sletjeli na najljepšu malu plažu od bijelog kamena koju sam ikada vidio.

Goran se ponosi što znasve tajne kraja, gde jesti, gde plivati ​​i gde su najlepše žene. Ovo je bila njegova mala balkanska proslava rođendana. Posjetili bismo i Dubrovnik, Hrvatska i Trebinje, Bosna. (Ovo je bio dan bez biciklizma na mojoj turneji.)

Pročitajte objavu ovdje – Kampiranje izvan Dubrovnika

Dan 6 – Susret s Markom u Mikulićima

Već sam primijetio sam poboljšanja u svojoj snazi ​​i izdržljivosti, jahao sam više brda nego prije i prešao daleko veću udaljenost. Pomaže i nedostatak planina!

Hrvatska mora biti tajni kod za lijepu zemlju. Cvijeće i seoske kuće, plavo nebo i zelenilo posvuda, prevrnuto bijelo kamenje i divlje cvijeće stvaraju vrtove na svakom komadu zemlje uz cestu.

Očekivao sam da mi ovo bude prva noć kampiranja, a oko 15:00 Počeo sam razmišljati da li da na seoskom imanju ili crkvi tražim dozvolu da podignem svoj šator, kada sam naišao na Markovu buvljak u Mikulićima, Hrvatska.

Marko

Marko je Hrvat koji ima veći dio života proveo je u Kanadi, pobjegavši ​​iz Hrvatske kao izbjeglica. Proputovao je svijet s malim budžetom. Sada u svojim 70-im, on dopušta da svijet dođe do njega.

Po zanimanju je slikar, on je čovjek ideja čija su kuća i dvorište zbirka spašenog materijala i inventivnih projekata. Ono što me privukao je znak „W. Tuševi – tuz” i stari bicikl koji visi o drvetu. Warmshowers.org je Couchsurfing

Richard Ortiz
Richard Ortiz je strastveni putnik, pisac i avanturista sa nezasitnom radoznalošću za istraživanje novih destinacija. Odrastao u Grčkoj, Richard je duboko cijenio bogatu istoriju zemlje, zadivljujuće pejzaže i živu kulturu. Inspiriran vlastitom željom za lutanjem, kreirao je blog Ideje za putovanje u Grčku kao način da podijeli svoje znanje, iskustva i insajderske savjete kako bi pomogao suputnicima da otkriju skrivene dragulje ovog prekrasnog mediteranskog raja. Sa istinskom strašću za povezivanjem s ljudima i uranjanjem u lokalne zajednice, Richardov blog kombinuje njegovu ljubav prema fotografiji, pričanju priča i putovanjima kako bi čitateljima ponudio jedinstvenu perspektivu na grčke destinacije, od poznatih turističkih središta do manje poznatih mjesta izvan utabani put. Bilo da planirate svoje prvo putovanje u Grčku ili tražite inspiraciju za svoju sljedeću avanturu, Richardov blog je izvor koji će vas ostaviti da čeznete da istražite svaki kutak ove zadivljujuće zemlje.