Biciklizam diljem Europe

Richard Ortiz

Vožnja biciklom po Evropi od Grčke do Engleske bila je biciklistička tura koja je trajala dva i po mjeseca, a usput je prošla kroz 11 zemalja. Evo kratkog sažetka biciklističke ture po Europi.

Vidi_takođe: Biciklizam Eurovelo 8: Tromjesečna biciklistička avantura

Biciklizam po Europi

Trebao bih započeti ovaj blog post o bicikliranju diljem Europe , zahvaljujući svima koji su pratili moje putovanje. Zaista cijenim sve komentare koje sam dobio na svom YouTube kanalu, Facebook stranici i Instagram računu.

To je svakako dodalo još jedan element zabave u avanturu!

Ova objava je sažetak tu biciklističku turneju po Europi, ali sam također uključio neke praktične savjete za putovanja, informacije o evropskim biciklističkim rutama i odgovore na neka često postavljana pitanja.

Također bih vas potaknuo da pročitate (i ostavite svoje !) komentari čitalaca na kraju članka. Možda ćete pronaći neke dodatne uvide u biciklizam diljem Europe koji bi mogli biti korisni.

Ko sam ja i zašto ići biciklom kroz Evropu?

Brzi uvod – Moje ime je Dave i ja sam godinama se bavi biciklističkim turama na velike udaljenosti. Moje dvije najduže biciklističke ture bile su od Engleske do Južne Afrike i od Aljaske do Argentine.

Godinu dana nakon što sam se preselio u Grčku 2015. godine, odlučio sam da je krajnje vrijeme da vidim svoje roditelje u Velikoj Britaniji. Izbori su bili letjeti ili putovati biciklom 0 barem sam ja tako vidio!

Činilo se kao savršena prilika dakombinujem malo vježbanja s evropskom biciklističkom turom, pa sam isplanirao rutu od Grčke do Engleske.

Biciklistički izlet od Grčke do Engleske

Moj bicikl turneja po Evropi počela je u Atini, Grčka, a zatim krenula na sjever prema Ujedinjenom Kraljevstvu.

Uobičajeno govoreći, većina ljudi koji planiraju putovanje biciklom po Evropi biraju bicikl u drugom smjeru i koriste Atinu ili Istanbul kao svoju konačno odredište.

Atina je mjesto gdje ja živim, pa sam u osnovi krenuo sa svog praga!

Vožnja biciklom kroz Evropu od juga do sjevera

Vožnja u drugom smjeru, tako da da govorim, imao neke prednosti.

Prvo, to je značilo da ću stići u sjevernu Evropu kada vrijeme bude bolje. Vidio sam mnoge ljude kako svoje putovanje tempiraju sa dolaskom u Atinu u kolovozu, i vjerujte mi, ludo je vruće u to doba godine!

Kada bih vozio Evropu u suprotnom smjeru, stigao bih u UK u početkom avgusta za toplo, ali ne prevruće vrijeme.

Drugo, vidio bih više biciklista koji dolaze u drugom smjeru. U stvari, bio sam prijatno iznenađen koliko ljudi vozi bicikl širom Evrope.

Usreo sam nekoliko turista na dva točka na putu i svratio sam na razgovor kad god sam mogao.

Na kraju , Takođe mi se činilo prikladnim da vozim bicikl od svog novog doma u Atini do mjesta gdje sam rođen, a to je Northampton u Engleskoj. Kao da spaja tačke,skoro.

Odabir biciklističke rute kroz Evropu

Postoji nekoliko različitih biciklističkih ruta oko kojih bih mogao zasnovati svoje putovanje. Najkraći put od Grčke do Engleske, na primjer, uključivao bi vožnju trajektom do Italije i odatle vožnju biciklom.

To bi značilo da ću se voziti kroz manje evropskih zemalja, pa sam se umjesto toga odlučio za malo duža ruta koja prati jadransku obalu zemalja Albanije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Crne Gore i Slovenije.

Posle Slovenije, krenula bih na Dunav i priključila se biciklističkim stazama koje vode na zapad kroz Evropu.

Uglavnom, kombinovao sam par EuroVelo ruta sa nekoliko prečica i delom Dunavske biciklističke staze. Moja biciklistička ruta je prolazila kroz sljedeće zemlje:

• Grčka
  • Albanija
  • Crna Gora
  • Hrvatska
  • Bosna i Hercegovina ( manje od jednog dana!)
  • Slovenija
  • Austrija
  • Slovačka
  • Njemačka
  • Francuska
  • Ujedinjeno Kraljevstvo

Više o mom itineraru i planiranju biciklističke rute možete pročitati ovdje: Biciklistička ruta od Grčke do Engleske

Ovdje se nalazi službena stranica EuroVelo koju možete pogledati i za planiranje biciklističkih putovanja u Europa.

Biciklizam u Europi – Bicikli i oprema

Za ovu biciklističku turu koristio sam Stanforth Kibo+ 26-inčni turistički bicikl. Iako nije potpuno potrebno za ovu turu (700cTuristički bicikl bi bio u redu), svidio mi se način na koji se upravlja i nisam imao nikakvih problema s njim.

U stvari, moj najveći problem sa biciklom tokom 2 i po mjeseca bio je samo jedan jedini ubod!

Što se tiče opreme, uzeo sam ono što sam smatrao razumno minimalnim podešavanjem (ne mnogo u smislu rezervnih dijelova) za ove vrste biciklističkih tura. To je uključivalo opremu za kampovanje, kao i laptop i elektronsku opremu kako bih mogao raditi na cesti.

Više o mom kompletu za obilazak bicikla ovdje: Lista opreme za biciklizam od Grčke do Engleske.

Dokumentiranje mog vožnja – Bike Touring Vlogovi

Što se tiče blogovanja, odlučio sam da napravim stvari malo drugačije na ovom putovanju. Ovo je bio moj prvi eksperiment u vlogiranju, i napravio sam vlog dnevno tokom biciklističkog putovanja.

Bila je to ogromna krivulja učenja, i da budem iskren, mislim da sam se previše posvetio rekavši da ću raditi vlog dan. Na budućim putovanjima objavit ću samo jedan vlog sedmično. Mislim da je ovo daleko praktičnije s obzirom na vrijeme koje je potrebno.

Ipak, zadovoljan sam rezultatima koje sam dobio, i nadam se da će to ohrabriti druge biciklističke turiste da planiraju sličan biciklistički odmor ili putovanje. Slobodno pogledajte moju plejlistu Europe by biciklom.

Ovdje je kratak sažetak svakog dijela europske biciklističke ture.

Biciklizam kroz Balkan

Počeo sam tako što ćete pratiti ono što bi se moglo nazvati EuroVelo Route 8 iz Grčke. Nećete naćibilo koji putokaz na cestama koji to naravno govore, jer je ruta trenutno teoretska!

Nakon izlaska iz Grčke, moja ruta me vodila kroz Balkan na strani Jadranske obale. Prvo sam prošao kroz Albaniju, zemlju koja mi je bila jedna od omiljenih biciklističkih destinacija tokom putovanja.

Usledile su Crna Gora i Hrvatska, gde sam se radovao Dubrovniku, ali sam na kraju otišao razočaran.

Čak sam proveo jedan dan u Bosni i Hercegovini, ali nisam siguran da se to u potpunosti ubraja u vožnju biciklom kroz zemlju. Barem mogu reći da sam bio tamo!

Povezano: Grčka ili Hrvatska?

Vožnja biciklom kroz Srednju Europu

Nakon odlaska Hrvatska , zatim sam prošao kroz Sloveniju i Austriju do Bratislave u Slovačkoj . Kad smo tamo, došlo je vrijeme za 10-dnevnu pauzu, gdje sam razgledao Bratislavu i Budimpeštu.

Kada je došlo vrijeme da nastavim vožnju biciklom kroz Evropu, onda sam krenuo preko Austrije , Njemačka i Francuska do Engleska . Moje putovanje je završilo u Northamptonu.

Budžet za moju biciklističku turneju po Evropi

Biciklizam od Grčke do Engleske trajao mi je dva i po mjeseca. Iako još nisam zbrojio kilometre, vjerujem da je to više od 2500.

Proračun koliko sam potrošio na biciklističku turu je uvijek najbolja procjena, ali vjerujem da je to bilo 750 eura po mjesec. Nisam bio posebnopokušavam smanjiti troškove, ali da jesam, definitivno bih mogao završiti biciklističku turu za manje.

Ako ste zainteresovani, možete pogledati moj budžet za obilazak bicikla za maj i jun.

Gdje sam ostao da vozim bicikl po Europi

Što se tiče smještaja, izračunao sam da je otprilike 60% kampovalo prema 40% ostalih smještaja kada sam obilazio Evropu. U nekim zemljama, posebno na Balkanu, smatrao sam da je jeftinije boraviti u hotelskim sobama po 10 eura po noći, nego u kampovima! Ludo, znam.

U nekoliko navrata sam kampirao za 5 eura po noći. U Albaniji su me domaćini čak kupili kafom, vodom i slatkišima po dolasku!

Više možete saznati ovdje – Biciklistička tura po Albaniji.

Napomena: Nisam kampirao tokom ove biciklističke turneje po Evropi jer sam bio zadovoljan sa ukupnim troškovima putovanja.

Ono što mi se dopalo kod obilaska bicikla po Evropi

Mnogi ljudi su pitao me zašto volim obilazak bicikla. Jednostavan odgovor je da je to prekrasan način putovanja. Nema nikakvog uticaja na životnu sredinu, a možete da vidite mnogo više zemalja kroz koje putujete.

Ova nedavna biciklistička tura širom Evrope nije bila izuzetak, a meni je bilo zanimljivo upoređujući različite zemlje .

Sigurno postoji velika razlika između balkanskog pristupa životu i sjevernoevropskog stava! Lično, više volim Balkanpristup!

Biciklističke staze Njemačke i Austrije također su otkrovenje. Tek kada se zaista vozite biciklom na njima možete shvatiti koliko to pomaže društvu.

Preporučio bih Njemačku ako planirate svoje prve biciklističke praznike i želite lijepe biciklističke staze, biciklističku infrastrukturu, i vožnje bez automobila. To je jedna od najboljih zemalja za vožnju biciklom!

Više biciklističkih obilazaka

Ako planirate biciklirati po Europi, možda će vam biti korisni i ovi drugi informativni postovi na blogovima:

Ako koristite Pinterest, bilo bi sjajno da ovaj bicikl zakačite na objavu diljem Europe za kasnije!

Posebno spomenimo Simona Stanfortha koji pozajmio mi je Kibo+ bicikl kojim sam vozio Evropu, i hotel Acrothea u Pargi, i Big Berry Campground u Sloveniji koji su me ugostili usput.

Najveća zahvalnost od svih ide 'The Mrs', koji je bio nevjerovatno strpljiv, podržavajući i pun razumijevanja tokom cijelog putovanja. 🙂

Vidi_takođe: Kako doći od aerodroma Santorini do Oie

Richard Ortiz
    Richard Ortiz je strastveni putnik, pisac i avanturista sa nezasitnom radoznalošću za istraživanje novih destinacija. Odrastao u Grčkoj, Richard je duboko cijenio bogatu istoriju zemlje, zadivljujuće pejzaže i živu kulturu. Inspiriran vlastitom željom za lutanjem, kreirao je blog Ideje za putovanje u Grčku kao način da podijeli svoje znanje, iskustva i insajderske savjete kako bi pomogao suputnicima da otkriju skrivene dragulje ovog prekrasnog mediteranskog raja. Sa istinskom strašću za povezivanjem s ljudima i uranjanjem u lokalne zajednice, Richardov blog kombinuje njegovu ljubav prema fotografiji, pričanju priča i putovanjima kako bi čitateljima ponudio jedinstvenu perspektivu na grčke destinacije, od poznatih turističkih središta do manje poznatih mjesta izvan utabani put. Bilo da planirate svoje prvo putovanje u Grčku ili tražite inspiraciju za svoju sljedeću avanturu, Richardov blog je izvor koji će vas ostaviti da čeznete da istražite svaki kutak ove zadivljujuće zemlje.