Naše putovanje u Mani Grčku: Istraživanje poluostrva Mani

Richard Ortiz

Malo je područja u Grčkoj tako divlje i udaljeno kao poluostrvo Mani na Peloponezu. Proveli smo nedelju dana u ovoj neverovatnoj regiji, i voleli smo svaki minut. Evo kako istražiti Mani Grčku.

U ovom turističkom vodiču predstavit ću vam poluostrvo Mani u južnoj Grčkoj, a zatim pokazati kako možete uživati ​​na putovanju!

Poluostrvo Mani u Grčkoj

Postoji nešto neopisivo posebno u oblasti Mani u Grčkoj. Ima divlju, neukroćenu prirodu. Gruba lepotica. Osjećaj da ste bukvalno na rubu svijeta.

Možda već znate za mnoge kule i prekrasne plaže. Možda ste čuli da su Manioti mogli biti potomci Spartanaca i uloge koju su odigrali u grčkom ratu za nezavisnost.

Ono što možda nećete cijeniti dok zapravo niste tamo, je koliko je ovo prazno tajanstvena zemlja je izvan glavnih gradova i sela.

Ako tražite avanturističko putovanje na južnom Peloponezu, provedite neko vrijeme putujući poluotokom Mani – vjerovatno nikada prije niste bili nigdje slično !

Gdje je Mani Grčka?

Mani, koji se često naziva “Mani”, nalazi se na Peloponezu, najjužnijoj regiji kopnene Grčke. Gledajući kartu, vidjet ćete da poluostrvo Peloponez ima tri manja poluostrva na jugu. Mani je poluostrvo u sredini.

Mani'spar noci. Areopoli je udaljen 40 km od Porto Kagio, a vrijeme vožnje je oko sat vremena.

Naša prva stanica bila je Vathia, jedno od najpoznatijih utvrđenih sela. Iako ćete svuda u Maniju vidjeti kamene kule, Vathia je prilično jedinstvena.

Proveli smo oko sat vremena šetajući oko starih kula. Očigledno, ovdje nije bilo struje do 1980-ih.

Više saznajte ovdje: Vathia u Mani Grčkoj

Vrijeme je bilo prilično mračno, ali Vanessa je htjela da se ipak zaustavi na kupanju. Šljunčana plaža Kapi nije bila loša, a u blizini obale postoji stijena koju možete istražiti pod vodom.

Plaža je nekoliko minuta hoda od ceste, a neke Arhitektura nas je podsjetila na Kiklade.

Plaže Mani u blizini Gerolimenasa

Postoji još nekoliko plaža na putu od Porto Kagia do Gerolimenasa. Prvo smo se zaustavili na Kiparisu, koji nije bio baš poseban.

Naša omiljena plaža u tom području bila je Almyros, nešto sjevernije. Morat ćete prošetati kratkom stazom da biste došli do te šljunčane plaže. Tamo postoji čak i pećina, za koju smo mislili da će ljeti biti lijepo mjesto u hladu.

Možda će vam se svidjeti i plaža Gialia, južno od Gerolimenasa. Ovo je još jedna šljunčana plaža.

Ručak u Gerolimenasu

Naša sljedeća stanica, gdje mnogi ljudi odluče da se smjeste na dan ili dva,bio Gerolimenas.

U ovoj prirodnoj uvali nalazi se malo naselje, sa nekoliko hotela i nekoliko taverni.

Lokalna plaža je jako zaštićena od vjetrova, pa je stoga idealna za djecu. Samo imajte na umu da je prilično šljunčano.

Bilo je vrijeme da se zaustavimo na tradicionalnom Mani obroku. Narandže se ovdje naširoko koriste u salatama! Ostali lokalni proizvodi koje ćete pronaći u Maniju su dimljena svinjetina, maslinovo ulje, mahunarke, planinski čaj, med i nekoliko vrsta pita.

Ako idete na jug s ove strane Manija, Gerolimenas bi zaista bio posljednje mjesto gdje možete obaviti bilo kakvu kupovinu. Postoji nekoliko mini marketa, pa čak i bankomat ako vam zatreba.

Areopoli

Po izlasku iz Gerolimenasa krećemo u Areopoli. Mještani bi rado vozili tom rutom za otprilike pola sata. Iako je bilo oblačno, odvojili smo vrijeme jer smo željeli stati na nekoliko mjesta na putu.

Napravili smo mali zaokret da posjetimo crkvu Svetog Sergija i Vakha, nedaleko od sela Kitta. Bio je zatvoren, ali pogledi su to nadoknadili.

Dok smo stigli do plaže Mezapos, znali smo da će prije ili kasnije padati kiša. Ovo je bila još jedna šljunčana plaža i jedno od rijetkih pristupačnih mjesta za kupanje u neposrednoj blizini.

Bili smo vjerovatno 10-ak minuta udaljeni od Areopolija, kada je počela padati kiša. U roku od nekoliko sekundi, morali smo stati na straniput, jer nismo mogli ništa vidjeti! Nije da je kiša došla niotkuda, ali je bila jako jaka.

Vjerovatno smo proveli oko 20 minuta pored puta. Ljudi koji su bili samo ljeti u Grčkoj možda nikada nisu iskusili ovakvo vrijeme u Grčkoj!

Nakon što su oblaci nestali, ubrzo smo stigli u Areopoli, gdje bismo se smjestili na nekoliko dana. Rezervirali smo smještaj za samostalan boravak, pa smo otišli u lokalni supermarket i kupili nekoliko stvari.

Areopoli, također poznat kao Areopolis, je prilično velik grad. Tu je mali, prelep istorijski centar, nekoliko supermarketa, mnogo taverni i kafića, pa čak i bolnica.

Prije par godina, jedan naš prijatelj je morao da se vozi od Porto Kagio do bolnice u Areopoliju pošto je njeno dete doživelo nesreću. Putovanje je trajalo više od sat vremena. Ovo je nešto što treba imati na umu ako istražujete područje Mani u Grčkoj!

Dan 7 – Areopoli i Limeni

Naš sljedeći dan je uglavnom proveo u opuštanju i istraživanju šarmantnog malog grada i njegovu okolinu. Areopoli je jedno od mjesta gdje je možda započela grčka revolucija.

Mnoge kamene kuće su lijepo obnovljene, a postoji i nekoliko mjesta koje vrijedi posjetiti.

Više informacija možete pročitati ovdje: Areopoli u Grčkoj

Pećine Diros u Maniju

Jedna od najpopularnijih atrakcija uoblasti Areopolija, nalaze se pećine Diros. Nismo posjetili ovom prilikom, jer smo bili prije nekoliko godina. Ove pećine su prilično jedinstvene, jer ćete biti prebačeni čamcem!

Umjesto toga smo se uputili u obližnje Oitylo i Limeni. Ova primorska naselja su prilično šarmantna. Možete otići na obrok, ili na kupanje, ili oboje. U našem slučaju odlučili smo se za sunčati na mirniju plažu Karavostasi.

Navečer smo malo lutali po kamenim kulama i uličicama. Išli smo i stazom koja je obećavala da će nas odvesti do zalaska sunca – i jeste! Postoji nešto vrlo posebno u zalasku sunca nad Egejskim morem.

Većina taverni u Areopoliju izgledala je prilično obećavajuće. Odabrali smo jela od mesa te večeri – u potpunosti preporučujemo jagnjetinu i piletinu sa domaćom tjesteninom!

Dan 8 – Areopoli do Kalamate

Naša sljedeća destinacija, i konačna stanica našeg Put oko Manija bio je Kalamata, nekoliko sati sjeverno od Areopolisa.

Brzo smo se zaustavili u Stoupi, prilično poznatom primorskom ljetovalištu. Prilikom ljetne posjete Peloponezu smo ga preskočili, jer je bila prevelika gužva.

Vozili smo se okolo, a ipak smo bili previše zauzeti i izgrađeni za naš ukus. Otišli smo odmah, a da nismo napravili ni jednu fotografiju! Iako razumijemo zašto se to nekima sviđa, Stoupa definitivno nije za nas.

Patrick Leigh FermorKuća

Naša sljedeća destinacija bila je posjeta kući Patrick Leigh Fermor u Kardamyliju. Ovo je kuća renomiranog engleskog autora, koja je sada otvorena za posjete i kraće boravke.

Ubrzo smo stigli u kuću Patrick Leigh Fermor, gdje smo proveo oko sat vremena. Zaista smo uživali u našoj kratkoj posjeti ovoj nevjerovatnoj kući, koju bi najbolje opisali kao ekskluzivnu vilu.

Razgovaranje s njegovom bivšom domaćicom je bilo vrlo zanimljivo, a bilo je i svjetlo na njegovu ličnost. Mora da je bio prilično kul tip!

Ako ste na putu oko Manija, svakako bi trebali urediti svoj raspored tako da uključite posjetu ovdje. Kuća je otvorena za posjete utorkom, četvrtkom i subotom, u 11 sati.

Kuća je udaljena 2 minute hoda od plaže Kalamitsi. Mislili smo da je ovo jedna od najboljih plaža u Maniju i proveli smo tamo dobrih par sati.

Ronjenje je bilo odlično, a bilo je vrlo malo drugih ljudi u blizini, tako da smo zaista uživali u našem vremenu na plaži. Bili smo prilično ljubomorni kada smo pomislili da je Patrick Leigh Fermor sigurno uživao na ovoj plaži u potpunosti sam!

Više pročitajte ovdje: Posjeta Patrick Leigh Fermor House

Nastavak do Kalamate

Kada smo krenuli za Kalamatu, lagano smo se povukli da pogledamo plažu Foneas za koju smo čuli da je odlična. Definitivno je bila jedna od najljepših plažaMani. Ovo objašnjava zašto je bilo relativno prometno, čak i kasnim septembarskim radnim danom!

Pristup plaži nije sasvim jednostavan, iako je jasno označen na google mapama. Svoj auto možete dovesti do plaže. Iako je u septembru bilo dosta parkinga, to možda nije slučaj u špici turističke sezone.

Također smo planirali da se zaustavimo u Old Kardamyli, još jednom lijepo očuvanom gradu sa mnogo kamenih kula. Možda ćete ga prepoznati ako ste gledali film “Prije ponoći”. Međutim, u to vrijeme smo se osjećali prilično lijeni, pa smo nastavili da se vozimo do Kalamate.

Kardamili je još jedno važno turističko područje i prilično je zauzeto tokom špice sezone. Najpoznatija plaža u neposrednoj blizini je Ritsa, za koju smatramo da bi ljeti bila prilično prometna.

Ubrzo smo se vozili pored plaže Verga, na periferiji Kalamate, koja je prirodna granica Manija. Iako smo trebali ostati u Kalamati nekoliko dana, nekako se osjećalo da je odmor već gotov.

Kada smo ušli u lijepi primorski grad, već nam je nedostajala divljina, tišina i neukroćeno Mani.

Ovo ne znači da Kalamata nije vrijedna posjete – naprotiv! Kalamata je divna destinacija i bili smo vrlo sretni što smo tamo proveli nekoliko dana. Naš opsežan vodič za Kalamatu možete vidjeti ovdje: Stvari koje treba raditi u Kalamati u Grčkoj.

Mani Grčka – NašMišljenje

Kao što ste vjerovatno shvatili, svidjelo nam se svako mjesto Manija. Ovaj udaljeni, divlji krajolik jedno je od najboljih mjesta u Grčkoj ako tražite mir, tišinu i autentičnost. Nadamo se da će vas ovaj vodič za Mani inspirirati da posjetite!

Najbolje stvari u Maniju

Postoji nekoliko sjajnih stvari koje možete učiniti u Maniju, Grčka. Evo nekih od najboljih:

1. Posjetite pećine Diros: čudo prirode koje vodi posjetitelje na vožnju brodom kroz podzemna jezera i tunele.
  2. Istražite utvrđeni grad Monemvasia: Slikoviti gradić izgrađen na stijeni sa koje se pruža prekrasan pogled na more.
  3. Pješačite po klisuri Virosa: Prekrasan i izazovan pješačenje kroz uski kanjon sa vodopadima i bazenima.
  4. Uživajte na plažama: Mani ima mnogo prekrasnih plaža, uključujući Kalogriju, Foneas i Gerolimenas.
  5. Posjetite Vathiju: napušteno selo koje nudi uvid u prošlost regije.
  6. Okusite lokalnu kuhinju: Mani je poznat po svojoj ukusna tradicionalna hrana, uključujući masline, med i sir.
  7. Saznajte više o lokalnoj istoriji i kulturi: Posjetite Mani muzej u Kardamyliju i kule Mani da biste saznali više o bogatoj historiji i jedinstvenoj kulturi regije.

FAQ O poluotoku Mani u Grčkoj

Poluostrvo Mani, smješteno u južnoj regiji Peloponeza u Grčkoj, poznato je po svojoj neravnoj obali i divljiniljepota. To je mjesto gdje tradicionalne kamene kule i srednjovjekovni zamkovi stoje visoko na pozadini dubokog plavog mora. Područje je prožeto istorijom i mitologijom, s drevnim ruševinama i arheološkim nalazištima prošaranim krajolikom.

Čitaoci koji žele saznati više o regiji Mani Greece često postavljaju pitanja slična:

Gdje je poluostrvo Mani?

Mani je centralno, neravno planinsko poluostrvo od tri koja se protežu južno od dna Peloponeza u Grčkoj. Odlikuje se divljim i beskompromisnim terenom sa obalnim selima i napuštenim gradovima na brdima sa kulama i utvrđenjima.

Kako da dođem do poluostrva Mani iz Velike Britanije?

Najbliži međunarodni aerodrom regiji Mani je u mjestu Kalamata. Odatle ste mogli unajmiti automobil i voziti se dva sata kroz planine i obalu dok ne stignete do vanjskog područja Mani.

Jesu li Manioti Spartanci?

Smatra se da su Manioti biti potomci starih Dorijana koji su naseljavali Peloponez i, kao rezultat toga, mogu biti u srodstvu sa legendarnim Spartancima.

Kako da dođem od Atine do poluotoka Mani?

Udaljenost između Atina i Mani su udaljeni nešto manje od 200 km. Ako vozite, putovanje bi trebalo da traje oko 4 sata. Do Areopolija možete doći i KTEL autobusom, iako putovanje može trajati oko 7 sati.

najsjevernije tačke su Verga, odmah izvan Kalamate, i Trinisa, blizu Gythiona. Ide sve do rta Tainaron, koji je najjužnija tačka kopnene Grčke.Mani Grčka karta

Kako živimo u Atini, odlučili smo se prije svega voziti direktno do Gythiona u Maniju i iskoristite ovo kao početnu tačku za naše putovanje.

Još jedna logična početna tačka za obilazak Manija na Peloponezu mogla bi biti Kalamata.

Ako sami planirate slično putovanje u Mani, možete pronaći mnogo mogućnosti iznajmljivanja automobila u i Atina i Kalamata.

Ovdje imam nekoliko lokalnih uvida u iznajmljivanje automobila u Grčkoj koje vrijedi pročitati.

Šta je tako posebno u Mani Greece?

Ovo udaljeno, sušno područje je nevjerovatno zanimljivo. Sa istorijske tačke gledišta, Mani je mjesto gdje je počeo grčki rat za nezavisnost.

U stvari, nekoliko mjesta tvrdi da su bila domaćin prve grčke pobune protiv Osmanlija Imperija. Iako su neki od njih, poput Kalavrite, sjevernije na Peloponezu, sigurno je da su mnogi gradovi u Maniju bili uključeni u prve dane Revolucije.

Manioti, narod Manija, oduvijek su bio ponosan i nezavisan. Za njih se znalo da su buntovni još mnogo prije Revolucije.

Mani nikada nije bio propisno okupiran od strane Osmanlija, iako je bilo nekoliko pokušaja. Oni su odbiliOsmanska vlast kako bi zadržala lokalnu autonomiju nad svojim poslovima.

Uglavnom su ih Osmanlije prepuštale njoj – stjenovita obala otežavala je desantne brodove, a teren ovog srednjeg poluotoka Peloponeza bio je previše izazivajući njihove vojske da pređu.

Čak i tokom rata za nezavisnost, Manioti su se suprotstavljali vojskama mnogo većim od njihove vlastite kada su zajedničke otomanske i egipatske vojske izvršile invaziju. Možda postoji više od legendi iza njihovog drevnog spartanskog porijekla!

U pogledu samog regiona, Mani je jedno od najluđih područja u Grčkoj. Ima nekoliko lijepih pješčanih plaža, ali je obala često hrapava i šljunčana.

Pejzaž je sušan i kamenit, a što idete južnije, to je manje plodno. Ovo objašnjava zašto su mnogi ljudi napustili Mani u 20. veku, da bi otišli i našli posao u inostranstvu. Stanovništvo je brzo opadalo, a vrlo malo ljudi živi na jugu.

Ne raste mnogo na ovoj suhoj zemlji, ali ćete posvuda vidjeti poznate Mani kamene kule. Mnogi od njih su napušteni, ali drugi se još uvijek koriste, a neke od kamenih zgrada i kula su čak pretvorene u butik hotele.

Sve u svemu, Mani je vrlo poseban dio Grčke. Pogledajte Mani za jedan dan i uživaćete u prilično jedinstvenim pejzažima. Krenite na putovanje oko Manija i otkrit ćete potpuno novi svijet.

Naš ManiPlan putovanja po Peloponezu

Bili smo u Maniju jednom prije ovog putovanja, ali smo zaista proveli samo jedan cijeli dan vozeći se okolo. Ovoga puta smo odlučili da se vratimo kako bismo je istražili kako treba u našoj vjernoj, iako pomalo pretučenoj Starleti.

Vidi_takođe: Najbolji hoteli u blizini atinskog aerodroma – Gdje odsjesti u blizini aerodroma u Atini

Proveli smo tjedan dana u Maniju pred kraj Septembar – vrijeme kada se malo ljudi odlučuje posjetiti. Vladala je dobrodošla tišina, a neka od područja koje smo posjetili djelovala su gotovo napuštena.

Posjetiti neukroćeni Mani na kraju sezone bilo je sjajno iskustvo. Imali smo priliku razgovarati sa ljudima koji tamo žive tokom cijele godine i raspitati se o njihovim životima.

Također smo imali priliku uživati ​​u nekim vrlo mirnim plažama i vidjeti boje rane jeseni. Savjet iznutra: Jesen u Grčkoj je jedno od najboljih vremena za posjetu!

Evo kako smo proveli sedmicu u Mani Grčkoj, putujući okolo vlastitim automobilom.

Kad smo već kod toga, Važno je da imate sopstveni način prevoza ako želite da dobro istražite Mani. Dok do većih gradova možete stići autobusima, Mani ćete moći stvarno doživjeti samo u svom vozilu.

Dani 1-3 – Grad Gythio i plaže

Prvog dana, vozili smo se od Atine do Gitiona. Ovo je mali primorski grad koji je prilično najsjevernija tačka Manija na istoku.

Trebalo nam je nešto manje od 4 sata da stignemo do Gythija, sa zaustavljanjem ili dva. Novi autoput jesteodlično, samo budite spremni na mnoga stajališta na putu.

Gythio je jedan od najšarmantnijih gradova na Peloponezu. Zaista je slikovito, a možete sjediti bilo gdje na dugoj šetnici i popiti kafu, obrok ili piće. Naše omiljeno mesto za jelo u Gythionu je Trata, mali restoran sa velikim menijem i malim cenama.

Vidi_takođe: Kako čuvati dragocjenosti na plaži

Gythion ima dosta razgledanja, sa neoklasičnim zgradama, kulturni centar i Marathonisi.

Najpoznatija atrakcija u široj okolini su pećine Diros. Nalaze se u blizini Pyrgos Diroua, pola sata vožnje od Gythiona. Ako idete na putovanje oko Manija, možete ih posjetiti na putu za Areopoli.

U vrijeme kada smo posjetili Gythion, bio je mali lokalni festival, sa pijacom na otvorenom. Često se održavaju sezonski događaji i festivali, pa se raspitajte da vidite postoji li nešto što ne smijete propustiti.

Još jedna sjajna stvar u vezi Gythiona su njegove predivne plaže. Možete posjetiti poznatu olupinu broda Dimitrios na plaži Valtaki, na sjeveru. Naša omiljena plaža oko Gythiona je Mavrovounio, duga pješčana plaža na kojoj uvijek možete imati malo privatnosti.

Ovo je bio drugi put da smo posjetili Gythion. Proveli smo tri dana u gradu, ali smo sretno mogli ostati i duže. Ostali smo sa stilom, u rekonstruiranoj kamenoj kuli! Pogledajte ovdje: Kamena kulaGythion.

Za više informacija o ovom ljupkom gradu, pogledajte ovdje: Stvari koje treba raditi u Gythionu.

4. dan – Vožnja od Gythija do Porto Kagio

Danom 4. naše sedmice u Maniju, morali smo napustiti naš lijepi privremeni dom. Naše sljedeće odredište bilo je Porto Kagio, malo selo južno od Manija.

Udaljenost od Gythija do Porto Kagio je samo 65 km. Međutim, ako biste vozili bez zaustavljanja, trebalo bi oko sat i po.

Putevi su generalno u prilično dobrom stanju, ali mnogi dijelovi su uski i strmi.

Mi ipak nismo žurili i imali smo dosta planiranih zaustavljanja na putu!

Plaže Mani

Na putu za Porto Kagio stali smo nekoliko puta da pogledamo krajolike i fantastične plaže.

Ima još par pješčanih plaža pored Mavrovounija, kao što su Kamares i plaža Skoutari.

Zaustavili smo se oko sat vremena u Kamaresu, koji je bio lako dostupan sa ceste. Ova duga plaža je mješavina pijeska i šljunka. Nije posebno, ali je bilo ok za brzo zaustavljanje. Bili smo skoro jedini ljudi tamo, osim dva ronioca i jednog starog para.

Većina plaža koje smo vidjeli od tog trenutka pa nadalje je bila mnogo šljunkovitija. Ono što je bilo fascinantno je ekstremna promjena krajolika, posebno kada je vrijeme počelo da se mijenja.

Stali smo na plaži Chalikia Vatta da se još jednom kupamo,i za brzi piknik na plaži. U tom trenutku se niotkuda pojavilo mnogo oblaka. Pričamo o tropskoj klimi!

Još smo bili tek na pola puta do Porto Kagija. Nakratko smo razmišljali da se sakrijemo u jednoj od lokalnih taverni, ali smo umjesto toga odlučili da nastavimo vožnju. S obzirom da se vrijeme mijenja svake dvije minute, nismo imali pojma koliko će nam trebati da stignemo do Porto Kagio.

Selo Flomochori u Maniju

Kako se sunce uskoro vratilo, odlučili smo da zaustavite se i istražite selo Flomochori, malo južnije. Sve je bilo zatvoreno, pa smo lutali praznim ulicama i kamenim kućama.

Atmosfera je bila gotovo sablasna, jer nismo sreli nijednu osobu. U stvari, gotovo da nismo mogli reći da li ljudi tamo žive stalno.

Vožeći dalje, napravili smo mali zaokret kako bismo provjerili plažu Alypa. Bilo je zaista lijepo, iako previše hladno za kupanje u to doba dana. Htjeli smo svratiti na brzu kafu, ali mala taverna je služila samo hranu. Bila je šteta, jer bismo ovdje rado napravili još jednu pauzu!

Naša posljednja kratka fotografska stanica prije dolaska u Porto Kagio bilo je naselje zvano Kokkala, grčka riječ za “kosti”. Iako je ime bilo nekako odvratno, bilo je prilično slikovito.

U ovoj fazi smo shvatili šta nedostaje ovim područjima što je tako očigledno u drugim dijelovima Grčke – turistički infrastrukture. Imali smovidio pregršt taverni i kafića, ali ništa od najpoznatijih grčkih destinacija. Plus, činilo se da skoro da nema ni mini marketa, a kamoli supermarketa.

Konačno… Porto Kagio

Nakon kratkog zaustavljanja u naselju Lagia, bili smo vrlo blizu Porto Kagio. Ovo je bio naš pogled sa vrha planine, prije nego što smo krenuli s kratkim spuštanjem prema našem odredištu.

U Porto Kagiu smo rezervisali sobu na dvije noći, i to bilo savršeno. Iznenađujuće nas je da, čak i krajem septembra, nije bilo mnogo raspoloživosti.

Istini za volju, međutim, u ovom malom naselju nema toliko izbora. Ako želite posjetiti tokom ljetnih mjeseci, najbolje je rezervirati unaprijed.

Više saznajte ovdje: Porto Kagio u Maniju

Dan 5 – Porto Kagio i Cape Tainaron

Malo priobalno naselje Porto Kagio idealno je ako želite mir i tišinu. Postoji nekoliko hotela i nekoliko taverni, i to je sve. Nema pijaca, nema drugih radnji, nigdje ništa za kupiti!

Očigledno, vlasnici taverni se redom voze sve do Gerolimenasa, kako bi kupili sve što žele za svoj posao. Ako odlučite ostati ovdje nekoliko dana, zaista bi trebali nabaviti sve što vam treba unaprijed.

Naš vlasnik hotela nam je ljubazno dao filtriranu vodu, jer voda iz slavine nije za piće.

Toga dana smo išli u CapeTainaron, koje je najjužnije mjesto u kontinentalnoj Grčkoj. U staroj Grčkoj, rt Tainaron je bio jedna od kapija u Had, svijet mrtvih.

Kada planirate svoju rutu ovdje, možete vidjeti i ovo pod nazivom rt Matapan ili rt Tenaro.

Možete ići na pješačenje od 30-40 minuta i doći do svjetionika. Tamo je bilo još nekoliko turista – nijedan od njih nije Grk osim Vanesse.

Neposredno prije nego što započnete kratku šetnju, nalazi se taverna u kojoj možete dobiti malo vode i frape.

Nakon našeg pješačenja, odvezli smo se do prekrasne plaže Marmari, koja je kratka vožnja od Porto Kagio. Nažalost, puhao je jak vjetar, tako da nismo mogli ni ostati na plaži, a kamoli na kupanje.

Bila je šteta, jer je ova plaža bila zaista lijepa i rado bismo proveli ostatak dan ovdje.

Kako nema drugih plaža u okolini, vratili smo se u Porto Kagio i otišli na kratko kupanje. Iako je plaža mala i nije pretjerano impresivna, ronjenje je bilo prilično zanimljivo.

Navečer smo se vratili u istu tavernu u kojoj smo jeli prve noći, Akrotiri. Ovo je bila neka od najboljih lokalnih kuhinja na Peloponezu!

Ovdje saznajte više: Rt Tainaron na kraju Grčke

Dan 6 – Vožnja od Porto Kagio do Areopoli preko Vathije Tower Houses

Sljedećeg dana krenuli smo prema Areopoliju, gdje smo trebali ostati

Richard Ortiz
Richard Ortiz je strastveni putnik, pisac i avanturista sa nezasitnom radoznalošću za istraživanje novih destinacija. Odrastao u Grčkoj, Richard je duboko cijenio bogatu istoriju zemlje, zadivljujuće pejzaže i živu kulturu. Inspiriran vlastitom željom za lutanjem, kreirao je blog Ideje za putovanje u Grčku kao način da podijeli svoje znanje, iskustva i insajderske savjete kako bi pomogao suputnicima da otkriju skrivene dragulje ovog prekrasnog mediteranskog raja. Sa istinskom strašću za povezivanjem s ljudima i uranjanjem u lokalne zajednice, Richardov blog kombinuje njegovu ljubav prema fotografiji, pričanju priča i putovanjima kako bi čitateljima ponudio jedinstvenu perspektivu na grčke destinacije, od poznatih turističkih središta do manje poznatih mjesta izvan utabani put. Bilo da planirate svoje prvo putovanje u Grčku ili tražite inspiraciju za svoju sljedeću avanturu, Richardov blog je izvor koji će vas ostaviti da čeznete da istražite svaki kutak ove zadivljujuće zemlje.