Stvari koje možete učiniti na Malti za 3 dana (Vodič 2023)

Richard Ortiz

Stvari za vidjeti na Malti za 3 dana uključuju Vallettu, Gozo, hramove Hagar Qim i Mnajdra, Viktoriju, Mdina i naravno plaže!

Zašto provesti 3 dana na Malti

Mnogi ljudi, posebno iz Velike Britanije, povezuju Maltu sa odmorom na suncu i pijesku. Mjesto za opuštanje, opuštanje i rad na preplanulosti tjedan-dvije.

Sa odličnim, a mora se reći i jeftinim letovima, Malta je također idealna destinacija za kratke pauze ili duge vikend bijeg.

Ostrva su mala i kompaktna, što znači da možete puno toga obaviti za kratko vrijeme, a ima mnogo toga za vidjeti i raditi.

Ako planirate europski kratki odmor ili bijeg vikendom, svakako biste trebali razmisliti o tome da provedete 3 dana na Malti.

Povezano: Je li Malta vrijedna posjeta?

Razgledanje Malte

Ovaj trodnevni itinerar za razgledavanje Malte Malta će vam pomoći da posjetite najznačajnije znamenitosti malteških otoka. To je isti itinerer koji sam pratio kada sam proveo 3 dana na Malti krajem februara. Ipak, ne brinite, ako idete na Maltu ljeti i dalje vrijedi – samo dodajte malo više vremena za plažu i kupanje!

Februar na Malti je mjesec kada se vrijeme počinje popravljati. Još uvijek je hladno za kupanje, ali plaže nisu bile na mom programu. Umjesto toga, želio sam saznati više o historiji i kulturi Malte.

Ako ste se ikada pitali šta raditi nalokacije snimanja Igre prijestolja i Gladijatora

I time se ovaj članak o razgledanju Malte završava! Nadam se da ste uživali, a ako imate bilo kakvih pitanja, ostavite komentar ispod. Cilj mi je da objavim članak o stvarima koje treba vidjeti i raditi u Valletti za tjedan ili dvije.

Prije nego što napustite ovaj članak Šta vidjeti na Malti za 3 dana…

* * Bilo bi sjajno ako biste mogli pogledati i ovaj članak o megalitskim hramovima Malte **

Možda će vas zanimati i ovi izleti na Maltu da vidite više zemlje.

Malta u februaru ovaj itinerar je savršen. To je također dobra osnova za posjetu u druga doba godine.

Itinerar Malte

U nastavku sam napravio video o svom putovanju. Ovo će vam također pružiti dobro mjesto za početak planiranja vlastitog itinerera Malte.

Rad s Visit Malta

Potpuno otkrivanje – Prije odlaska, kontaktirao sam Turističku zajednicu Malte i pitao je da li radio sa blogerima o putovanjima. Ispostavilo se da jesu, i sastavili su nevjerovatan trodnevni itinerar za razgledanje Malte. Više od toga, obezbijedili su i vozača, prevoz i vodiča!

Ovaj trodnevni itinerar za razgledanje Malte baziran je na programu koji su sastavili za mene. Hvala puno Aimee i Nik na Visit Malti! Svi pogledi su naravno moji – siguran sam da ne biste očekivali ništa manje od mene!

Najvažnije od 3 dana na Malti

Ovaj plan putovanja za 3 dana u Malta uključuje većinu glavnih atrakcija i znamenitosti kao što su:

• Marsaxlokk
  • Hramovi Ggantja
  • i više!!

Razgledavanje na Malti Dan 1

Naš prvi cijeli dan na Malti bila je nedjelja, pa je prva stvar na našem dnevnom redu bila posjeta Marsaxlokku. Ovo je malo ribarsko selo koje je nekako preživjelo ribolovnu politiku EU-a koja je potresla ribarske zajedniceširom Evrope.

Ono što je Marsaxlokk učinio da prebrodi oluju, je održavanje nedjeljne pijace nedjeljom koja privlači kako lokalno stanovništvo tako i turiste.

Lokali mogu kupiti najsvježija riba, voće i povrće dostupno na Malti, a turisti mogu fotografirati izložbe i pregledavati štandove sa suvenirima.

Čini se da radi, i prilično je zujalo čak i na karnevalsku nedjelju.

Hramovi Hagar Qim i Mnajdra

Malta ima nekoliko nevjerovatnih arheoloških nalazišta, a Hagar Qim i Mnajdra su dva od najboljih primjera.

Vaše razgledanje itinerar na Malti ne bi bio potpun bez njihovog posjeta, a oni su bili sljedeća stanica naše turneje.

Ko je sagradio ove megalitske hramove prije nekoliko hiljada godina i zašto? Možda nikada nećemo saznati, ali postoji na desetine teorija. Napisao sam još jedan članak koji se fokusira na ovo – Ko je sagradio megalitske hramove na Malti?

Čak i ako niste baš za istorijska mjesta, trebali biste ovo zaista dodati u svoj plan puta kada posjećujete Maltu.

Dingli litice na Malti

Nakon izlaska iz hramova, krenuli smo prema Dingli liticama. Ovo je popularno mjesto za gledanje, a očigledno i najviše mjesto na ostrvu.

Plan je bio da ovo bude kratka pauza za fotografije, ali stvari su dobile neočekivani preokret kada nam se auto pokvario!

Ne brinite, jer stvari uvijek funkcionirajuna kraju. Krenuli smo pješačkom rutom do litica Dingli s kojih se pružao još bolji pogled, i probudili smo apetit za ručak!

Stanite na ručak u Diar il-Bniet

Probali smo nekoliko različitih restorana tokom našeg boravka na Malti, a ovaj mi je bio omiljeni. Služio je izbor malteških jela, a uključivao je uglavnom lokalne proizvode.

Možda će biti teško doći osim ako nemate vlastiti prijevoz ili niste u obilasku Malte , ali po mom mišljenju, putovanje će se isplatiti. Više o restoranu saznajte ovdje – Diar il-Bniet.

Mdina

Nakon ručka, uputili smo se u Mdinu, grad opasan zidinama na vrhu brda. Ima istoriju koja datira mnogo hiljada godina unazad i prelepo je mesto za šetnju. Kada bih se vratio na Maltu, izabrao bih da tamo provedem duže, jer vrijedi barem pola dana, ako ne i malo više.

Nazad u Vallettu

Nakon Mdine, vratili smo se u Vallettu gdje smo provjerili neke od plutajućih i ljudi dotjeranih sa karnevala.

Karneval na Malti se održava svake godine sredinom do kraja februara, a tempirali smo naše putovanje da se poklopi s ovim, čineći ga cijelim danom!

Razgledanje Malte 2. dan

Naš drugi dan na Malti je uglavnom bio proveo na ostrvu Gozo. Gozo je ruralnija, opuštenija i tradicionalna verzija glavnog ostrva. TO JEprelijepo, tiše, a ujedno i idealno mjesto za razgledavanje biciklom!

Visit Malta je dogovorio bicikl iz On Two Wheels zajedno sa lokalnim vodičem da mi pokaže okolo.

Vožnja biciklom na Gozu

Prošlo je dosta vremena otkako sam okretao pedale, ali pretpostavljam da mi mišićno sjećanje na vožnju biciklom preko 40.000 km diljem svijeta nikad ne nestaje!

Ne brinite – ne morate biti profesionalac da biste uživali u Gozu biciklom!

U stvari, Gozo ima lijepu biciklističku rutu koja je jasno potpisan do kraja. Ipak, nismo slijedili ovu rutu, jer smo željeli isprobati nešto malo drugačije.

Za sve koji planiraju vožnju biciklom na Gozu, postoje brda, ali svako sa prosječnim nivoom kondicije će uživati ​​u vožnji biciklom. Gozo.

U narednim sedmicama ću imati kompletniji blog post o biciklizmu na Malti. U međuvremenu, želio bih da se zahvalim Na Two Wheels of Gozo što ste mi pozajmili bicikl.

Prošetajte Viktorijom i Citadelom

Završio sam biciklističku turu u kafiću u Viktoriji, i onda sam se ponovo sreo s vodičem Nikom u Citadeli.

Zbog prirode našeg rasporeda, činilo mi se kao da nisam imao dovoljno vremena da u potpunosti cijenim Viktoriju i Citadelu, pa bih predložio planirajući tamo provesti najmanje 2-3 sata.

Šetajući po zidinama možete dobiti dobar uvid u veličinu i izgled citadele.

Stani zaRučak

Postoji niz dobrih restorana koje možete izabrati, a Ta' Rikardu je bio na našem putu. Ima višu cijenu i nudi ukusnu domaću kuhinju. Recenzije možete pogledati ovdje – Ta' Rikardu.

Azurni prozor

Kada smo završili u restoranu, naša sljedeća destinacija je bio Azurni prozor. Ovo je jedan od najprepoznatljivijih dijelova Goza, a njegova slika se redovno koristi na promotivnim materijalima za Maltu. To je svakako prekrasan prizor.

Napomena – Azurni prozor se srušio u more samo nekoliko dana nakon mog posjeta. Možda sam bio jedan od posljednjih ljudi koji su ga vidjeli kako stoji!

Hramovi Ggantja

Poslije ručka odvezli smo se do hramova Ggantja. Posjeta ovim hramovima trebala bi biti na svakom obilasku Malte. Ovo su (vjerovatno) najstarije samostojeće strukture na svijetu i datiraju više od 7000 godina.

Uvijek sam fasciniran strukturama poput ovih i pitam se ne samo kako izgrađeni su, ali kakvo je društvo iza njih. Bio je to vrhunac našeg putovanja na Gozo, i zaista jedan od glavnih vrhunaca Malte.

Kada smo završili s istraživanjem lokacije Ggantja, bilo je vrijeme da se vratimo u trajektnu luku i pređemo na Malta. Dan smo završili tako što smo ponovo pogledali neke od karnevala.

Vidi_takođe: Sky titlovi za Instagram i Tik Tok

Razgledanje Malte 3. dan

Zadnje od naša 3 dana razgledanja Malte je biloproveo u Valletti, a potom u Birguu. Valeta je glavni grad Malte, a sagradili su je vitezovi Svetog Jovana u 16. veku. Smješten na UNESCO-voj listi svjetske baštine, zanimljivo je mjesto za šetnju s bezbrojnim arhitektonskim draguljima.

Cassa Rocca Piccola je jedno od njih. Odvedeni smo u obilazak ove porodične kuće 9. markiza de Pria koji još uvijek živi ovdje.

Bila je puna slika i antikviteta koji datiraju stotinama godina unazad.

Ispod palače , posjetili smo i skloništa za bombe koja su štitila civile od njemačkih i italijanskih bombi bačenih na Maltu tokom Drugog svjetskog rata.

Možda najistaknutija građevina, a koju svakako treba posjetiti, je St. John's Co. -Katedrala. Izvana, možda nema veličanstvenost drugih svjetski poznatih crkava i katedrala. Unutrašnjost je jednostavno nevjerovatna.

Nakon napuštanja katedrale odlutali smo do nevjerovatnog vidikovca s kojeg se pružao pogled na Grand Harbour.

Ovo je dalo sjajnu ideju o veličini i razmjeru područja, a mogli smo i vidjeti kuda ćemo dalje ići. Birgu.

Da biste došli do druge strane luke i došli do Birgua, možete ići autobusom (dosadno), trajektom (dosadno) ili jednom od mali čamci za par eura (najbolji način!).

Birgu

Birgu je područje našeg hotelanalazi u, a ujedno je označio i kraj našeg itinerera obilaska Malte. Moja preporuka ovdje je da posjetite Ratni muzej koji daje dirljiv uvid u to kako je Malta patila tokom Drugog svjetskog rata.

Također ima zanimljiv podzemni dio, gdje možete prošetati kroz labirint tunela i bombi skloništa. Ako želite saznati više o Valletti, pogledajte ovu sjajnu objavu na blogu o putovanjima – Glavni grad Malte Valletta – Zadivljujuća legija istorijskih spomenika.

Jedan izleti na Malti

Jedan od načina da otkrijete nekoliko skrivenih dragulja, pristup mjestima koja zaista ne možete učiniti sami, a da biste vidjeli više otoka Malte morate otići na jednodnevni izlet. Evo nekih od najbolje ocijenjenih jednodnevnih izleta na Malti koje treba uzeti u obzir:

• St Paul's Bay: Plava laguna, plaže & Putovanje katamaranom
  • Sa Malte: cjelodnevni obilazak Goza četverociklom s ručkom
  • Pješačka tura po gradu Valletta
  • Malta: Comino, Plava laguna & Krstarenje pećinama brodom

Česta pitanja o planiranju putovanja na Maltu

Čitatelji koji planiraju istražiti Maltu u potrazi za mjestima svjetske baštine Unesco-a i istorijom Malte često postavljajte pitanja slična:

Da li je 3 dana dovoljno na Malti?

3 dana na Malti je idealna količina vremena da vidite glavne lokacije, kao što su Igre prijestolja i lokacije snimanja Gladijatora , hramovi Ġgantija u Gozu, katedrala Svetog Jovana u Valeti i glavni grad zemlje. Moj 3Dnevni itinerar za Maltu uključuje sve glavne znamenitosti, a istovremeno vam omogućava da odete na neke zanimljive izlete sa ostrva.

Vidi_takođe: Kako doći od Santorinija do Miloša trajektom

Koji je glavni grad Malte?

Glavni grad Malte je Valeta, koja nalazi se na sjeveroistočnoj obali otoka Malte.

Gdje je Plava laguna na Malti?

Plava laguna se nalazi na ostrvu Comino, koje je centar tri glavna ostrva Malte. Comino je rezervat prirode kao i lokalno utočište za ptice i mnogo je manji od druga dva ostrva (Malta i Gozo).

Po čemu je Malta najpoznatija?

Malta je popularna turistička destinacija na Mediteranu, poznata po ugodnom vremenu i zadivljujućim krajolicima. Malteški arhipelag ima neke od najstarijih hramova na svijetu, uključujući megalitske hramove Malte Ġgantija, Ħaġar Qim, Mnajdra, Skorba, Ta' Ħaġrat i Tarxien.

Itinerar Malte 3 dana

Ako ste Ako želite da istražite Maltu za samo nekoliko kratkih dana, ovaj vodič pruža sve što trebate znati. Valletta je odlična polazna tačka, koja nudi obilje visoko ocenjenih tura i znamenitosti koje treba videti. Obavezno pogledajte Casa Rocca Piccola i Grandmaster's Palace, i ne zaboravite istražiti prekrasne ulice i balkone. Gozo je takođe nezaobilazan, sa svojim hramovima Ġgantija i zadivljujućim krajolikom. Sliema i Mdina su također odlična mjesta za istraživanje i ne možete propustiti priliku da ih vidite

Richard Ortiz
Richard Ortiz je strastveni putnik, pisac i avanturista sa nezasitnom radoznalošću za istraživanje novih destinacija. Odrastao u Grčkoj, Richard je duboko cijenio bogatu istoriju zemlje, zadivljujuće pejzaže i živu kulturu. Inspiriran vlastitom željom za lutanjem, kreirao je blog Ideje za putovanje u Grčku kao način da podijeli svoje znanje, iskustva i insajderske savjete kako bi pomogao suputnicima da otkriju skrivene dragulje ovog prekrasnog mediteranskog raja. Sa istinskom strašću za povezivanjem s ljudima i uranjanjem u lokalne zajednice, Richardov blog kombinuje njegovu ljubav prema fotografiji, pričanju priča i putovanjima kako bi čitateljima ponudio jedinstvenu perspektivu na grčke destinacije, od poznatih turističkih središta do manje poznatih mjesta izvan utabani put. Bilo da planirate svoje prvo putovanje u Grčku ili tražite inspiraciju za svoju sljedeću avanturu, Richardov blog je izvor koji će vas ostaviti da čeznete da istražite svaki kutak ove zadivljujuće zemlje.