Plan putovanja po Singapuru 4 dana: Moj blog o putovanju u Singapur

Richard Ortiz

Sadržaj

Ovo je 4-dnevni itinerar za Singapur koji je lako pratiti, zasnovan na mom vlastitom putovanju tamo. Pogledajte vrhunske trenutke Singapura opuštenim tempom uz ovaj 4-dnevni vodič kroz Singapur.

4 dana u Singapuru

Posjetio sam Singapur u novembru kao dio planiranog petomjesečnog putovanja po Aziji sa mojom djevojkom. Iako sam nakratko posjetio Singapur prije mnogo godina, sve mi je bilo novo na ovom putovanju.

Sa pet mjeseci za igru, imali smo dovoljno vremena da provedemo malo duže u Singapuru nego što to čine drugi ljudi. Kao takvi, smjestili smo se na 4 dana u Singapuru za koji smo mislili da će nam dati dovoljno vremena da vidimo mjesta koja nas najviše zanimaju.

Iako se čini da mnogi ljudi Svratili smo samo u Singapur na nekoliko dana između destinacija, bili smo zaprepašteni količinom stvari koje tamo možemo vidjeti i raditi.

Čak ni nakon četiri dana razgledanja Singapura, nismo baš popunili našu 'listu želja' . Iskreno govoreći, naša 'lista želja' jedva bi zagrebala površinu u svakom slučaju!

Šta raditi u Singapuru za 4 dana

Ipak, postoji samo toliko toga što možete učiniti u ograničenom vremenu , i mislim da je naš četverodnevni itinerar u Singapuru na kraju bio prilično dobar.

Uključio je glavne atrakcije Singapura kao što su Gardens by the Bay, manje posjećena mjesta poput muzeja Red Dot, pa čak i večeru sa novim singapurskim prijateljima!

SingapurCvjetna kupola nije bila ništa drugačija!

Okružuje površinu od 3 hektara i sa visinom od 38 metara, to je džinovsko okruženje s kontroliranom temperaturom. Unutra je cvijeće i drveće iz različitih dijelova svijeta izloženo u segmentiranim područjima.

Kada smo posjetili u novembru, kupola je također imala božićni osjećaj. Ovo je dalo čudnu, Diznijevu atmosferu. U suštini, to je doprinijelo nadrealizmu svega!

Cloud Forest Dome

Iako je manja u ukupnoj površini od Cvjetne kupole, Cloud Forest Dome je daleko viši. Unutra možete vidjeti 42 metra visoku planinu oblaka, vodopad visok 35 metara i stazu koja vodi gore, dolje i između.

Postoje različita područja unutar kupole i same planine. To uključuje Kristalnu planinu, Izgubljeni svijet i Tajni vrt između ostalih. Ovo je bila daleko moja omiljena kupola od ove dvije, i svakako je vrijedna cijene ulaznice.

Stvari koje možete raditi noću u Singapuru

Ako samo ako imate jednu slobodnu noć u Singapuru, preporučujem vam da je provedete gledajući Light Show Gardens of the Bay. Prilično je nevjerovatno!

Ovo smo dobro tempirali s napuštanjem kupola, jer smo imali samo sat vremena za punjenje prije zalaska sunca. Nakon zalaska sunca, svjetla se pale na Supertrees i počinje odbrojavanje do zvučnog i svjetlosnog showa!

Supertree Grove u Gardens of the Bay

Nakon što pokupim jarko zeleno i vrloukusna Pandan torta izvan kupola, odlutali smo do Supertree Grovea. Naše ulaznice za Klook uključivale su OCBC Walkway između superdrveća, i iako smo mogli odmah krenuti gore, odlučili smo pričekati dok se svjetla na drvetu ne upale.

Dobra odluka ! Iako je bio mali red da se popne do šetališta, gore je zaista bilo spektakularno. Superdrveće je bilo osvijetljeno, a bilo je nevjerovatnih pogleda na područje Singapurskog zaljeva. Ljudi sa strahom od visine možda neće uživati ​​ovdje gore! Za nas ostale, Singapur noću je zaista nevjerovatan!

Gardens of the Bay Light Show

The Gardens by the Bay Light Show je zaista spektakularan, a zbog doba godine, vidjeli smo jednu s božićnom temom. Za bolji osjećaj, pogledajte video iznad i post na blogu iz Singapura koji sam već spomenuo.

Nakon izlaska iz Gardensa, večerali smo, a zatim se vratili u hotel. Dan 2 u Singapuru je bio gotov!

Itinerar šetnje Singapurom 3. dan

Neću lagati i reći da smo se potpuno oporavili od jetlaga trećeg dana u Singapuru, ali smo postajali sve bolji tamo!

Upon i van u razumno vrijeme, krenuli smo u područje Kineske četvrti u Singapuru.

Kineska četvrt u Singapuru

Vidi_takođe: Preko 300 natpisa na Instagramu stabala savršenih za vaše šumske slike

I Reći ću da me Kineska četvrt u Singapuru nije oduševila. Nije da nije nedostajalo zanimljivosti kao što je BudaHram relikvija zuba, ali na neki način kao susjedstvo, jednostavno mi se nije isticao. Svako za svoje i sve to!

Evo okusa nekih od mjesta koja smo posjetili u Kineskoj četvrti, Singapur.

Hram relikvija Buddha zuba

Ova jedinstvena zgrada je u potpunoj suprotnosti sa modernom metropolom koja se gradi oko nje. Unutra je hram i prostor za koji se kaže da se nalazi Budina relikvija.

Posjeta hrama Budinog zuba mi je bila zanimljiva zbog muzeja. To je pomoglo da se objasni dio istorije ne samo hrama, već i ove verzije budizma. Šetnja okolo je vjerovatno trajala oko sat vremena.

Maxwell Food Centre

Kada počne glad, uvijek je dobro otići tamo gdje jedu lokalno stanovništvo. U Kineskoj četvrti, to je Maxwell Food Center. Organizirani štandovi za hawker su specijalizovani za različita jela koja će garantovano zadovoljiti nepce. Svidjela nam se laksa na štandu Old Nyonya.

Gradska galerija u Singapuru

Gradska galerija u Singapuru vjerovatno se ne pojavljuje u 4-dnevnom itineraru mnogih ljudi u Singapuru. Možda se ne bi pojavio na našem planu razgledanja Singapura da nismo bili u neposrednoj blizini za vrijeme vrlo kišne čarolije!

To je ipak zanimljivo mjesto koje dokumentuje razvoj Singapura tokom godina. To također daje naznaku kako bi se Singapur mogao razvijati u budućnosti. Definitivno vrijedi polasat vremena vašeg vremena kada ste u kineskoj četvrti.

Hram Sri Mariamman

Da, znam da se zove Kineska četvrt, ali tamo je i prilično impresivan hinduistički hram . Kako je bila neka vrsta ceremonije kada smo ušli, nismo se baš dugo zadržali. Sve u svemu, to je zanimljivo mjesto za divljenje, čak i samo izvana.

Esplanade Art Center

Kako se dan bližio kraju, uputili smo se u područje Esplanade pored zaljeva. U umjetničkom centru postoje rotirajuće izložbe, izložbe i emisije uživo. Neki od njih su besplatni, a drugi se naplaćuju.

Dok smo ih posjetili, činilo se da postoji neka vrsta programa indijske kulturne razmjene, jer je postojao niz indijskih nastupa. Ako tražite besplatne stvari koje možete raditi noću u Singapuru, svakako bi bilo vrijedno provjeriti šta se ovdje događa tokom vaše posjete.

Marina Bay Area u Singapuru noću

A onda je došlo vrijeme za povratak u hotel. Šetnja od Esplanade, preko Helix Bridgea i oko područja Marina Bay Sands izgleda nevjerovatno. Kada smo bili u poseti, čak smo se počastili punim mesecom!

Itinerar Singapura 4. dan

I prije nego što smo znali, bili smo na 4. danu u Singapuru, našem posljednjem punom danu.

Prije početka našeg putovanja, bio sam zabrinuti da neće biti dovoljno za vidjeti u Singapuru za 4 dana. Sada sam bio svjestan da 4 dana neće biti dovoljno! ja samuključio neka od mjesta koja bismo još uvijek željeli posjetiti na kraju ove objave na blogu u Singapuru. Ipak, za sada, pogledajmo dan 4 u Singapuru!

Nacionalna galerija Singapur

Nacionalna galerija Singapur bila je naše 'veliko' mjesto za posjetiti na ovom dan. I da, bilo je veliko! Galerija je imala mješavinu stalnih i rotirajućih izložbi, od kojih su neke uključivale dodatnu ulaznicu.

Kada smo posjetili Nacionalnu galeriju Singapura, privremena izložba je bila minimalistička i bilo je zabavno vidjeti. Postojao je i ovo umjetničko djelo koje sam nazvao Vertigo komad!

Mora se reći da je Nacionalna galerija masivna. Postoje naizgled beskrajne sobe i galerije, a čak ni nakon 3-4 sata nismo ih sve vidjeli.

Ako je umjetnost vaša stvar, trebali biste je pogledati. Ponesite svoje grickalice i izbjegavajte kafić, jer je zaista skup i nije kvalitetan.

Mala Indija u Singapuru

Mala Indija je još jedno susjedstvo u kojem se treba vidjeti u Singapuru. Smješten istočno od rijeke Singapur, nalazi se odmah preko puta Kineske četvrti.

Kao što možete očekivati ​​s obzirom na ime, ovo područje je pod velikim utjecajem ovdašnjeg indijskog stanovništva. Očekujte hramove, hranu, boju i buku!

Proveli smo sat ili dva u Maloj Indiji, Singapur. Nakon toga smo išli metroom da upoznamo neke nove prijatelje.

Sengkang večera kod prijateljakuća

Nazad u Atini, Vanessa vodi pješačke ture. Neki od njih su besplatni, a drugi ljudi plaćaju. To joj daje priliku da upozna ljude iz cijelog svijeta, a prije nekog vremena upoznala je par iz Singapura, Elenu i Joannu.

Dok smo bili u gradu, pozvali su nas na večeru! Bilo je to veoma cijenjeno, kao i prilika da naučite malo o životu u modernom Singapuru i vidite unutrašnjost stvarnog stana. Putovali su i u neke od zemalja koje smo planirali na ovom putovanju po jugoistočnoj Aziji, tako da je bilo dobro dobiti neke savjete iznutra!

Kada je večera bila gotova, imali smo naše prvo od onoga što će biti mnogo Zgrabi taksi iskustva, i vratio se u hotel. Sljedećeg dana bilo bi vrijeme da odete na 3 sedmice na Tajland!

Vidi_takođe: Kako doći od Atine do Santorinija – trajektom ili avionom?

Savjeti za putovanja u Singapur

Evo nekoliko savjeta za putovanja koji bi vam mogli olakšati život kada provodite vrijeme u Singapuru. Oni će vam ili uštedjeti novac, vrijeme ili gnjavažu. Ponekad, sva tri!

Klook

Ovo je odlična aplikacija za putovanja koja nudi snižene ture i usluge diljem Azije. Rezervisali smo karte za Gardens by the Bay domes i šetnicu kroz Klook, i to nam je uštedjelo dosta novca. Zgodna stvar za imati, jer je možete koristiti za prijedloge o područjima u Aziji koja posjećujete.

Grab

Instalirajte Grab na svoj telefon i imat ćete pristup jeftinim vožnjama taksijem u Singapuru. Opet, Grabdjeluje i kroz ostatak regiona jugoistočne Azije. Ovo je prilično zgodno u smislu dobivanja određene cijene za taksi kako bi se izbjeglo cjenkanje i preskupljenje koje se inače može dogoditi.

Stvari koje nismo imali vremena vidjeti, ali bismo htjeli vidjeti u Singapuru

Kao što je spomenuto, nismo imali priliku vidjeti sve u Singapuru što smo željeli. Kako ćemo vjerovatno letjeti nazad iz Singapura u Atinu, pokušat ćemo vidjeti sljedeća mjesta prilikom naše sljedeće posjete.

• Muzej umjetnosti i nauke
  • Botaničke bašte
  • Nacionalni historijski muzej
  • Muzej azijskih kultura
  • Peranakan kuće
  • East Coast Park

Planiram uskoro posjetiti Singapur i imati pitanja? Ostavite komentar ispod, a mi ćemo se potruditi da vam pomognemo!

Često postavljana pitanja o itineraru u Singapuru

Čitaoci koji planiraju putovanje u Singapur često postavljaju pitanja slična ovim:

Da li je 4 dana dovoljno za Singapur?

Singapur je fantastična destinacija za posjetu, sa atrakcijama u rasponu od obrisa Singapura koji izaziva strahopoštovanje do ukusne hrane u Hawker centrima. Kada planirate svoje prvo putovanje u Singapur, koristite moja četiri dana u Singapuru kao vodič!

Koliko dana je potrebno u Singapuru?

Moglo bi biti primamljivo dati Singapuru samo nekoliko dana pre nego što krenete dalje, ali duži boravak od 4 ili 5 dana će vam dati priliku da istražite Singapurske botaničke bašte,pogledajte Adam road food centar, uživajte u noćnoj emisiji svjetla Marina Bay i još mnogo toga.

Šta možete vidjeti u Singapuru za 5 dana?

Evo ideje nekih od atrakcija i mjesta koja treba posjetiti ako boravite 5 noći: Muzej nauke o umjetnosti, Nacionalni muzej Singapura, Noćni safari u Singapurskom zoološkom vrtu, Jurong Bird Park, Singapurski botanički vrt, Vrtovi pored zaliva, Marina Bay Sands Sky Park, ostrvo Sentosa, Singapur Clark Quay i još mnogo toga!

Šta možete učiniti u Singapuru za 3 dana?

Ako imate samo 3 dana u Singapuru, razmislite o tome da u svoj plan puta uključite nešto od sljedećeg: Hram Buddha Tooth u Kineskoj četvrti, Old Hill Street Policijska stanica, Little India Arcade, Tan Teng Niahova kuća u Maloj Indiji, Sri Veeramakaliamman hram, Gardens by the Bay, Marina Bay Sands Observation Deck, Merlion Park.

Još postova na blogu sa ovog putovanja

Ako ste uživali u ovom putu Singapura 4 dana, evo nekih od blog postova iz drugih zemalja koje smo posjetili na ovom putovanju, također bi vam se mogli svidjeti:

Malezija

Tajland

Vijetnam

Mjanmar

Itinerar 4 dana

Kao takav, podijelio sam naše iskustvo od 4 dana u Singapuru kako bi vam moglo pomoći da isplanirate svoj vlastiti itinerar razgledanja. Ovo ni na koji način ne treba da bude konačan vodič. Smatrajte da je to realističan 4-dnevni itinerar za Singapur od strane stvarnih ljudi!

Ovaj uzorak Singapurskog itinerera balansira naš jetlag s entuzijazmom, kasno počinje s kasnim noću, i uključuje nekoliko interesa koje možete, ali ne morate dijeliti.

Na kraju, spomenuo sam nekoliko mjesta za koja bismo voljeli da smo vidjeli, i neke općenite savjete za putovanja koji će vam olakšati vlastito iskustvo posjete Singapuru. Uživajte!

Itinerar Singapura 1. dan

Nakon što smo stigli našim Scoot letom iz Atine za Singapur u ranim jutarnjim satima, imali smo sat ili više vremena da ubijemo prije MRT-a (metro) otvorena. Iskoristili smo vrijeme za kafu i kupovinu 3-dnevne turističke kartice za metro sistem.

Kada se metro sistem konačno otvorio, uskočili smo u brod i krenuli prema našem hotelu.

Koristeći MRT u Singapuru

MRT sistem u Singapuru je vrlo jednostavan za korištenje. Dostupne su različite opcije ulaznica, a mi smo odlučili da idemo na trodnevnu turističku kartu. Ovo je omogućilo neograničeno putovanje podzemnim sistemom Singapura u trajanju od 3 dana, na karticu na koju smo kasnije mogli tražiti povrat depozita.

Pošto smo bili na putu od 4 dana u Singapuru, morali smo staviti nešto dodatnog novca na karticu zaposlednji dan. Nismo iskoristili sav ovaj novac, pa smo bili prijatno iznenađeni kada smo vratili ne samo depozit na kartici, već i neiskorišćena sredstva.

U retrospektivi, bilo bi malo jeftinije kupiti 1-dnevna turistička propusnica i dopuniti je za preostale dane tamo, jer se čini da vožnja u jednom smjeru rijetko košta više od 1 dolara i nikada nismo koristili metro više od četiri puta u istom danu jer smo na kraju mnogo hodali.

Gdje odsjesti u Singapuru

Grad može biti prilično skup kada je u pitanju smještaj. Koji jeftiniji smještaj ima, obično je lošijeg kvaliteta ili manje poželjnih područja.

Iako bi bilo lijepo odsjesti u Marina Bay Sands, ovo je bilo daleko od našeg budžeta. Umjesto toga, pronašli smo pristupačno mjesto u okrugu Geylang u Singapuru.

Oblast Geylang je dobro poznata kao četvrt crvenih svjetala, i iako smo vidjeli javne kuće na ulicama, područje nije bilo opasno . Nazovimo to samo zanimljivim!

Fragrance Hotel Crystal

Naša soba u Fragrance Hotelu Crystal nije bila slobodna kada smo stigli u 7 ujutro, što nije bilo iznenađujuće! Dakle, ostavili smo prtljag u njihovoj svlačionici, i uhvatili metro do obližnjeg tržnog centra da doručkujemo.

Kada smo se na kraju prijavili u naš hotel, ustanovili smo da je prihvatljivo. Nije sjajno, nije loše, samo ok. Za svoju cijenu, mislimo da je ponudio prilično dobru vrijednostza novac. Ako tražite slično mjesto za boravak u Singapuru, možete ga pogledati ovdje – Fragrance Hotel Crystal.

Bugis Junction Mall

Još je bilo rano kad smo ostavili prtljag u hotela, pa smo se vratili u metro i uputili se u Bugis Junction Mall. Ovo je služilo kao raskrsnica za MRT linije u Singapuru, a odlučili smo i da doručkujemo ovdje.

Ovo je bio naš prvi uvod u trgovačke centre u Singapuru. Iako ni izbliza nije tako veličanstven kao neki od drugih trgovačkih centara po kojima je Singapur poznat, bilo je dovoljno zanimljivo lutati okolo i onda jesti u restoranu.

Donekle je oživio, a s vremenom se približavalo 9 in jutro, bilo je vrijeme da se nastavi s planom razgledanja Singapura! Prva stanica bi bila područja Haji Lane i Arab Street.

Haji Lane

Padala je kiša kada smo stigli u Haji Lane u Singapuru. Malo šteta, ali ne može se mnogo učiniti! Osim toga, pošto je još bilo rano, još uvijek nije otvoreno mnogo kafića, restorana i prodavnica u Hadži Laneu.

Kasnije smo svratili na sok na mjesto na slici iznad, što je bilo dobrodošlo . Ipak, bili smo u opasnosti da zaspimo zbog džetlaga pa smo odlučili da nastavimo što je brže moguće.

Haji Lane izgleda kao da bi to bilo lijepo mjesto za posjetu noću. Probaćemo u sledeća 4 danaSingapur!

Sheme dijeljenja bicikala u Singapuru

Šetajući Haji Laneom, također smo prvi put ugledali shemu dijeljenja bicikala u Singapuru. One se najčešće otključavaju aplikacijom. Zatim možete voziti bicikl i ostaviti ga gdje želite.

U nekim dijelovima svijeta, posebno u Kini, šeme dijeljenja bicikala su pretrpjele ili vandalizam ili preveliku ponudu bicikala. U Singapuru se činilo da sheme dijeljenja bicikala dobro funkcioniraju. Siguran sam da bi mi lokalni lokalni ljudi mogli reći drugačije!

Arapska ulica

Često ćete čuti za arapsku ulicu u Singapuru. Ovo se zapravo više odnosi na kvart čiji je dio Haji Lane. Zbog vremenskih prilika ovom kvartu u Singapuru vjerovatno nismo dali vremena koje zaslužuje, ali smo se ipak dobro prošetali.

Sultanova džamija Masjid

Ova šarena džamija je vjerovatno centar arapske četvrti u Singapuru. Ako želite posjetiti unutra, možda ćete morati provjeriti raspoloživo vrijeme jer oni ne dozvoljavaju posjetioce u vrijeme bogosluženja. Konzervativno se oblačite i poštujete prilikom posjete džamiji Sultan Masjid u Singapuru.

Muzej umjetnosti u Singapuru

S obzirom na to da vrijeme nije pokazivalo stvarne znakove poboljšanja, odlučili smo odabrati aktivnost u zatvorenom prostoru kao našu sledeća stvar koju treba uraditi u Singapuru. Singapurski muzej umjetnosti je muzej savremene umjetnosti, koji se uvijek pokaže zabavnim!

Prikazivanjerotirajuće izložbe, bit ću iskren i reći da smo više posjećivali zbog dobrobiti moje djevojke nego moje! Pišući ovaj članak nekoliko sedmica nakon posjete, ne mogu se sjetiti šta je ovdje bilo izloženo i nisam snimio nijednu fotografiju. Ipak nas je neko vrijeme osušio!

Hram Sri Krishnan

Hram Sri Krishnan je hinduistički hram koji se nalazi u ulici Waterloo u Singapuru. Detaljno je uređena i nedavno je renovirana. Hram Sri Krishnan jedini je južnoindijski hram u Singapuru posvećen Šri Krišni i njegovoj supruzi Rukmini.

Hram Kuan Yin Thong Hood Cho

Nalazi se samo par od zgrada dole od hrama Sri Krishnan, je hram Kuan Yin Thong Hood Cho. Ovo je tradicionalni kineski hram, koji je prvi put sagrađen 1884. Ovaj hram mi je bio zanimljiv za posjetiti, sa svojim budističkim statuama i vjernicima koji koriste štapove za proricanje sudbine.

Hram Kuan Yin Thong Hood Cho u Singapuru ne traje dugo za posjetu, ali bih preporučio da ostanete tamo i pogledate šta se događa. Možda ćete čak i dobiti nešto voća!

Ručak

U ovom trenutku smo počeli prilično loše. Bili smo budni više od 30 sati, sa samo povremenim prekidima spavanja na letu iz Atine za Singapur. Možda bi ručak pomogao da nas spasimo?

Bili smo prilično neavanturistički kada smouputio se u tržni centar da pronađe nešto za jelo. Kasnije ćemo, naravno, shvatiti da su tržni centri važan dio života u Singapuru!

I onda smo se srušili

Ipak, neizbježno, umor nas je na kraju pobijedio. Priznajući poraz, vratili smo se u naš hotel u Singapuru nešto poslije 14.30, gdje se zaista nismo micali ostatak dana.

Itinerar obilaska Singapura 2. dan

Jetlag. Ne možete to stvarno predvidjeti. Oboje smo leteli stotine puta, i ovo je verovatno bilo najgore što smo pretrpeli zbog toga.

Naravno, činjenica da smo bili 36 sati bez sna, prešli brojne vremenske zone i hodali preko 12 kilometara u Singapuru prethodnog dana je možda imalo neke veze s tim!

Kao takav, bio je kasni početak nakon ručka. Moj savjet ovdje je, kada planirate vlastiti itinerar za razgledavanje Singapura, nemojte poludjeti pakovanjem puno stvari. Nikad ne znate koliko ćete se energično osjećati kada ste tamo!

Autobus 63 do Bugis Junction

Odlučivši da malo pomiješamo stvari, uzeli smo lokalni autobus do Bugis Junctiona. Naše trodnevne kartice za posjetioce pokrivale su MRT i autobuse, tako da je bilo samo pitanje da ih skeniramo dok ulazimo i izlazimo iz autobusa.

Putovanje autobusom je bilo malo brže nego metroom, vjerovatno zbog jednog odmah se okrećući. Sišavši na Bugis Junction, otišli smo na doručak. Ovo se sastojalo od tekućih jaja,kafa i tost, a bilo je i vrlo jeftino!

Prebacivši se na metro u Singapuru, onda smo krenuli u područje Bayfronta.

Bayfront Singapore

Prenovljeno područje Bayfronta Singapura je postao moderni simbol grada. Posjetili bismo ovdje u narednih nekoliko dana, diveći mu se i danju i noću, kada je možda i najspektakularniji.

Na našu nesreću, bio je oblačan i kišan dan, pa prvo smo odlučili posjetiti muzej Red Dot. Ulaz ovdje je za nas bio besplatan, jer smo kupili jeftiniju kartu za Kupole u Gardens of the Bay i Walkway preko aplikacije Klook. Više o tome kasnije!

Muzej Red Dot Singapur

Ovaj muzej vodi jedna od najvećih organizacija za dodjelu nagrada za dizajn na svijetu. Zabavna činjenica – povremeno radim za jednog od njihovih ekskluzivnijih rivala!

Muzej Red Dot u Singapuru mi je bio zanimljiv za šetnju. Ovdje možete vidjeti pobjednike u kategorijama dizajna kao što su koncept i inovacije. Neki od dizajna su bili neobični, a druge jedva čekam vidjeti u trgovinama!

The Shoppes Mall u Marina Bay Sands

I' Nisam obožavatelj tržnog centra. Nisam ljubitelj kupovine do kraja. Ali ne posjećujete često trgovački centar sa kanalom upotpunjenim čamcima koji prolaze kroz njega.

To, i to je veliko. Mislim STVARNO veliko!

Odlučili smo da prođemo ovuda,zaustaviti se na ručku, a zatim nastavite do Gardens by the Bay. Inače ne bih preporučio šoping centar kao jednu od stvari koje treba raditi u gradu, ali zaista biste trebali provesti barem malo vremena u The Shoppesu!

Gardens by the Bay

Kratka šetnja nas je odvela do Gardens by the Bay. Ovo je bio vrh moje liste stvari koje treba vidjeti u Singapuru, i jedva sam čekao tome neko vrijeme.

Unaprijed smo rezervirali neke karte u aplikaciji Klook koja nam je omogućila pristup plaćene oblasti kao što su šetalište i kupole. Sve je ispalo vrlo dobro, i preporučio bih posjetiteljima u Singapuru da preuzmu aplikaciju samo da bi provjerili koje su ponude dostupne.

Šta je Gardens by the Bay?

The Gardens by the Bay u Singapuru je velika zelena površina koja se nalazi u blizini Marina Bay Sands. Zamislite to kao futurističku verziju botaničke bašte iz 18. stoljeća!

Dvije zatvorene eko kupole čuvaju cvijeće i prašumu, tu su velike zelene površine i gigantska 'superdrveća'.

To je fascinantno mjesto za posjetiti, jednostavno zato što su ekološki poduhvati ovog razmjera tako rijetki u modernom svijetu. Zapravo, svaka vrsta projekta ovog razmjera je rijetkost!

Cvjetna kupola

Postoje dvije gigantske kupole u Gardens by the Bay, i Prvo smo posjetili Cvjetnu kupolu. Ako su vam dosadašnje fotografije dale predstavu o razmjerima stvari u Singapuru, možete mi vjerovati da

Richard Ortiz
Richard Ortiz je strastveni putnik, pisac i avanturista sa nezasitnom radoznalošću za istraživanje novih destinacija. Odrastao u Grčkoj, Richard je duboko cijenio bogatu istoriju zemlje, zadivljujuće pejzaže i živu kulturu. Inspiriran vlastitom željom za lutanjem, kreirao je blog Ideje za putovanje u Grčku kao način da podijeli svoje znanje, iskustva i insajderske savjete kako bi pomogao suputnicima da otkriju skrivene dragulje ovog prekrasnog mediteranskog raja. Sa istinskom strašću za povezivanjem s ljudima i uranjanjem u lokalne zajednice, Richardov blog kombinuje njegovu ljubav prema fotografiji, pričanju priča i putovanjima kako bi čitateljima ponudio jedinstvenu perspektivu na grčke destinacije, od poznatih turističkih središta do manje poznatih mjesta izvan utabani put. Bilo da planirate svoje prvo putovanje u Grčku ili tražite inspiraciju za svoju sljedeću avanturu, Richardov blog je izvor koji će vas ostaviti da čeznete da istražite svaki kutak ove zadivljujuće zemlje.