2 dana u Hanoju – Šta raditi u Hanoju za 2 dana

Richard Ortiz

Provedite 2 dana u Hanoju i pogledajte glavne znamenitosti ovog fascinantnog grada. Ako tražite šta da radite u Hanoju na 2 dana, ovaj itinerar Hanoja je pokriven!

Itinerar Hanoja 2 dana

Ovo Turistički vodič za Hanoi sadrži potpuni dvodnevni itinerar. Lista obaveza u Hanoju uključuje:

1. dan od 2 dana u Hanoju

2. dan od 2 dana u Hanoju

• 15. Vijetnamski nacionalni muzej likovnih umjetnosti
    • 16. Hram književnosti – Van Mieu Quoc Tu Giam
    • 17. Mauzolej i muzej Ho Ši Mina
    • 18. Pozorište lutaka na vodi
    • 19. Batavia za indonežansku hranu u Hanoju

Moj blog o putovanjima u Hanoju

Nedavno sam proveo dva dana u Hanoju, Vijetnam kao dio mog petomjesečnog putovanja oko jugoistočne Azije. Iako znam da je 2 dana vrlo malo vremena da se cijeni grad kao što je Hanoi, osjećam da sam dobro osjetio stvari. I da budem iskren, 2 dana u Hanoju mi ​​je bilo dovoljno!

Hanoi je ludo zauzet. Mislim LUDO zauzet! Mopedi idu posvuda, neprekidno kretanje i stalni zvuk 'bip bipa', dok vozači prolaze.

Ovo je naravno atrakcija Hanoja za neke ljude. Da uđem pravo u ludilo svega toga, i vidim šta će se dogoditi.

Za mene je bilo zabavno neko vrijeme, ali to zapravo nije moja scena. Ja sam više tip za planine i divljinu (otuda i sva biciklistička tura po svijetu!).

Tako da je plan bio daza mauzolej Ho Ši Mina.

17. Mauzolej i muzej Ho Ši Mina

U to područje smo stigli nešto iza 15.00 i trebalo nam je vremena da pronađemo ulaz, jer je nekoliko delova bilo ograđeno i bilo je mnogo policije.

Kasnije smo saznali da je sutradan, u nedjelju 3. februara, bila godišnjica osnivanja Komunističke partije, pa su se spremali za proslave.

Još uvijek imao vremena za šetnju kroz područje i posjet Muzeju Ho Ši Mina u Hanoju koji je zatvoren u 16.30. To nas je nejasno podsjećalo na druge muzeje u bivšim komunističkim zemljama, poput muzeja u Skoplju i Tirani. To nam je dalo ideju o Ho Ši Minovom životu i dostignućima i zašto ga Vijetnamci toliko vole.

18. Pozorište lutaka na vodi

Prije izlaska iz kompleksa, krenuli smo pravo na predstavu Pozorišta lutaka na vodi, koja je po zgodnom planu počela u 16.45.

Put lutkarske predstave idu, ova je bila veoma drugačija, jer postoji plitko jezero, a lutke plutaju i izlaze iz vode. Otuda i naziv vodene lutkarske predstave! Povremeno lutkari ulaze i izlaze iz ribnjaka.

Da li se isplatilo? Zaista, i sigurna sam da bi se djeci dopalo! Hoćemo li se vratiti? Ne, jednom je vjerovatno dovoljno, a 40 minuta koliko je trajalo dalo nam je dobru predstavu o čemu se radi.

19. Batavia za indonežansku hranu uHanoi

Na izlasku smo se spremali uzeti Grab natrag u hotel, ali onda smo odlučili da smo gladni. Brza pretraga na Googlemaps-u otkrila je vrlo visoko ocijenjen indonezijski restoran iza ugla, Batavia.

Odmah smo prošetali tamo i bili smo tako sretni što jesmo – ovo je definitivno bio naš najbolji obrok u Hanoju, a vlasnik je bio sjajan .

Povratak Grab do hotela nije trajao duže od 15 minuta i bilo nam je drago što više nismo morali hodati oko motora.

Napomena – Koristite ovaj kod da uzmite novac od svoje prve Grab vožnje u Hanoju – GRABNOYEV5EF

Mjesta koja nismo vidjeli u Hanoju, ali ćemo sljedeći put

Kako smo sutradan napuštali Hanoi, neizbježno smo morali preskočiti nekoliko stvari koje bismo inače voljele da uradimo.

Etnološki muzej Vijetnama je dobio veliku preporuku, iako smo sigurni da nam je Muzej žena dao dobar uvid u vijetnamsku kulturu.

Još jedan muzej koji se činio obećavajućim i koji ne bi trebalo propustiti ako ste posebno zainteresovani za Vijetnamski rat, bio je Muzej vojne istorije.

Posjeta pagode Tran Quoc, u kombinaciji sa šetnjom ili vožnjom biciklom oko Ho Jezero Tay bi također moglo biti zanimljivo, ali tu su za sljedeći put.

Ostala mjesta uključuju pagodu sa jednim stubom i operu u Hanoju.

Gdje odsjesti u Hanoju

Ako imate samo ograničeno vrijeme, najbolje mjesto za boravak u Hanoju je OldKvart. Ovo je centar sve živahne akcije, a većina glavnih atrakcija je na pješačkoj udaljenosti ako ste aktivni. Uvijek možete uzeti Grab taksi ako smatrate da je predaleko.

Postoje brojna mjesta za boravak u staroj četvrti Hanoja. Kao što smo radili na cijelom našem putovanju po Aziji, odabrali smo vrijednost za novac umjesto jeftine kada je u pitanju odabir hotela u Hanoju.

Nakon malo pretraživanja završili smo u Rising Dragon Palace Hotelu u Hanoju . Soba koju smo odabrali bila je lijepa i prostrana, a doručak je bio uključen. Hotel možete provjeriti ovdje na Booking – Rising Dragon Palace Hotel Hanoi.

Možete pronaći više hotela u Hanoju ispod:

Booking.com

Vidi_takođe: Koja su najbolja grčka ostrva za parove?

Jednodnevni izleti iz Hanoja

Ako ostajete duže u gradu, možda ćete htjeti otići na jednodnevni izlet iz Hanoja ili više njih. Jedan od najpopularnijih je naravno jednodnevni izlet iz Hanoja u zaliv Halong.

Posjetiti zaljev Halong u Vijetnamu iz Hanoja ima nekoliko opcija. Možete posjetiti kao jednodnevni izlet iz Hanoja ili produžiti svoj boravak u zaljevu Halong na 2 dana, 1 noć i 3 dana 2 noći. Uključio sam nekoliko primjera ovog popularnog jednodnevnog izleta iz Hanoja u nastavku.

Dnevni izlet Trang An – Ninh Binh (85 km od Hanoja) bi također mogao biti na kartama da smo imali još jedan dan u Hanoi.

Zakačite ova 2 dana u Hanoju itinerar za kasnije

Pogledajte moje druge azijske vodiče

• Vijetnam TravelBlog
    • 2 dana u Bangkoku
    • 4-dnevni itinerar za Singapur
    • Ostrvo Con Dao u Vijetnamu

Često postavljana pitanja o itineraru Hanoja

Čitaoci koji planiraju svoje putovanje u Hanoi često postavljaju pitanja slična:

Koliko je dana u Hanoju dovoljno?

2 ili 3 dana je otprilike pravo vrijeme koje treba provesti u Hanoju za one koji prvi put dolaze. Kao i u svakom većem gradu, što duže provedete tamo, više ćete otkriti!

Vrijedi li posjetiti Hanoi?

Hanoi se smatra kulturnom prijestolnicom Vijetnama. U njemu se nalaze carska citadela Thăng Long, mauzolej Ho Ši Min i hram Ngoc Son koji je pod zaštitom UNESCO-a. Osim toga, tu je i francuska kolonijalna arhitektura i bogata umjetnička scena u kojoj možete uživati.

Da li je bezbedno šetati Hanojem noću?

Hanoi je siguran grad za posjetu i ozbiljan turistički -zločini u vezi su izuzetno neuobičajeni, ali je mudro biti oprezan. Iako je lijepo šetati Starom četvrti noću, izbjegavajte tamnije trake nakon 22 sata.

Da li je 5 dana u Hanoju predugo?

Boravak od pet dana u Sjevernom Vijetnamu je prihvatljiv, ne predugačak i ne prekratak da biste vidjeli Hanoi i najpopularnije gradske atrakcije.

doživite grad, pogledajte glavne zanimljivosti Hanoja, ali onda idite odmah odatle!

Itinerar Hanoja 2 dana

Kao takav, želio sam stisnuti što više najboljih stvari na uradite u Hanoju što je više moguće za 2 dana. Definitivno ne tvrdim da sam sve vidio. Nema šanse! Gotovo sigurno sam izostavio neka od mjesta za vidjeti u Hanoju za koja bi drugi ljudi mogli smatrati da su bitna.

Uz to rečeno, mislim da sam uključio neke prilično cool stvari koje treba raditi u Hanoju, kombinirajući očigledne glavne atrakcije i neke manje razmišljanja o alternativama.

Ako planirate posjetiti Hanoi u Vijetnamu i imate samo nekoliko dana da vidite grad, nadam se da će vam ovaj itinerar putovanja u Hanoi pomoći.

Itinerer Hanoi 1. dan

Doručkovali smo u hotelu Rising Dragon Palace, u naselju Hanoi Old Quarter gdje smo odsjeli, a zatim smo krenuli u istraživanje Hanoja pješice.

Kako smo stigli kasno, prethodne noći i odmah smo se prijavili u hotel, nismo imali mnogo vremena da provjerimo bilo šta izvan naše ulice, tako da nismo imali pojma da li je poznati saobraćaj motocikala u Hanoju tako loš kako kažu.

1 . Borba protiv saobraćaja u Hanoju

Nismo morali da hodamo daleko – čak i prošetati nekoliko blokova bilo je dovoljno da se složimo da je Hanoi lud grad kada su u pitanju motori!

Motocikli su bili posvuda – na pločnicima, na ulicama, između automobila, parkiranih bukvalnosvuda.

Pješaci nemaju prednost i morate biti oprezni. U isto vrijeme, motociklisti su, čini se, svjesni pješaka i uglavnom paze da ne naiđu na njih – ali mogu proći jako, jako blizu.

2. Kako preći cestu u Hanoju

Pa, kako onda preći cestu u Hanoiu?

Jedini način da idete je da jednostavno ignorišete saobraćaj i pređete cestu kao što biste inače radili kao da motori ne postoje. Što smo i uradili, i preživjeli. Samo!

Imajte na umu da su zebra i semafori samo indikativni, tako da zeleni pješački semafor znači da možete prelaziti oprezno, ali morate prvo pogledati okolo. Nema mnogo promjene od povratka kući u Atini u tom pogledu!

3. Tržnica Dong Xuan, Hanoi

Brzo smo se zaustavili na pijaci Dong Xuan, koja je bila nekoliko blokova udaljena od našeg hotela. Činilo se da ova velika zatvorena pijaca ima jeftine torbice i nasumičnu odjeću i tkanine. Nije nam bilo previše zanimljivo.

Nakon pijace Dong Xuan, krenuli smo prema katedrali Svetog Josipa. Nadali smo se da ćemo provjeriti unutrašnjost hrama, ali je bio zatvoren, pa smo samo fotografisali izvana, a onda odlučili stati na brzu kafu, vijetnamski!

4. Kafa u Vijetnamu

Vrijedi posebno spomenuti nekoliko vrsta vijetnamske kafe u Hanoju.Osim raznih vrsta vruće i ledene kafe, postoje dvije vrste vijetnamske kafe koje su izgleda veoma popularne: kokos kafa i kafa od jaja.

Kokosova kafa je u suštini bila par kuglica kokosovog sladoleda uz čašicu espresa. Njam!

Što se tiče vijetnamske kafe od jaja, to je kafa s nekom vrstom kreme od žumanca. Nažalost, ponestalo nam je vremena i nismo ga probali u Hanoju, ali kako imamo još 3 sedmice u Vijetnamu, siguran sam da ćemo ponovo naići.

5. Hoa Lo zatvor Memorial

Naša prva službena stanica dana bio je Hoa Lo zatvor Memorijal, također poznat kao Hanoi Hilton. Ovaj zanimljiv muzej nalazi se na mjestu nekadašnjeg zatvora, koji su Francuzi prvobitno izgradili za smještaj vijetnamskih zatvorenika kasnih 1800-ih.

Prema Wikipediji, riječi “Hoa Lo” znače “peć” ili “šporet” na vijetnamskom... pa možete zamisliti kakvi su bili uslovi.

Dijelovi zatvora su srušeni početkom 1990-ih, ali neki dijelovi su i dalje ostali.

6. Ratni zarobljenici Hanoi Hilton

Šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog vijeka, Vijetnamci su koristili zatvor Hoa Lo za zadržavanje pilota američkih zračnih snaga i drugih vojnika koji su zarobljeni tokom američkog rata. Nakon puštanja na slobodu, mnogi od njih krenuli su u potragu za nekoliko javnih uloga, prije svega u politici. Verovatno najpoznatiji od njih je senator DžonMcCain.

Kao i sve ustanove koje su nekada bile zatvori, Hoa Lo zatvorski Memorijal je bio vrlo tužno mjesto za posjetu. Prema informacijama predstavljenim u muzeju, uslovi pod kojima su Francuzi držali Vijetnamce bili su zaista užasni.

Nasuprot tome, prema fotografijama i člancima objavljenim u američkim novinama u to vrijeme i selektivno prikazanim, američki prema zatvorenicima se postupalo s poštovanjem, pa otuda i naziv „Hanoi Hilton“. Prilično sam siguran da postoji potpuno drugačija američka verzija ovoga! Ali naravno, pobjednici mogu pisati historiju, a u ovom slučaju, to su bili Vijetnamci.

Čak i ako imate samo jedan dan u Hanoju, obavezno posjetite Memorijal zatvora Hoa Lo i dozvolite par sati za čitanje svih informacija i gledanje videa na ekranu.

7. Om Hanoi – Yoga and Cafe

Naša sljedeća stanica bio je, zabavno, veganski restoran, nazvan Om Hanoi – Yoga and Café.

Nije bio zaista nam je namjera da odemo u veganski restoran u Hanoju. Međutim, s obzirom na to da se kuhinja ove zemlje čini bazirana na svinjetini ili govedini, mislili smo da pokušamo.

Apsolutno nam se svidjela hrana, za koju smo oboje smatrali da je mnogo ukusnija od vijetnamskog jela s potpisom , Pho – više o tome kasnije.

8. Muzej vijetnamskih žena u Hanoju

Naša sljedeća stanica, nekoliko minuta hoda od zatvora Hoa Lo, bio je Muzej vijetnamskih žena. Otkrili smo da je ovo veomainformativno i prilično jedinstveno.

Postoje četiri sprata, svaki od njih posvećen različitom aspektu života vijetnamskih žena.

Bilo je informacija koje se odnose na brak i porodicu, svakodnevni život i plemenske običaje , koji izgleda dosta variraju od plemena do plemena.

Jedan običaj koji smo smatrali vrlo impresivnim su lakirani zubi – očigledno, bojenje zuba sokom od betela čini žene privlačnijima.

9. Vijetnamske žene ratnice

Jedan od najfascinantnijih odjeljaka muzeja bio je dio koji naglašava ulogu vijetnamskih žena tokom nekoliko ratova kroz koje je ova zemlja prošla.

Bilo je žena koje su se pridružile gerilskim snagama u dobi od 14 ili 16 godina, i drugih koje su postale revolucionarne prije dvadesetih godina.

Mnoge od ovih žena bile su prognane mjesecima ili godinama, neke od njih su umrle premladi, a drugi su na kraju otišli u politiku ili druge oblasti javnog sektora.

Ako bismo se morali vratiti samo u jedan od dva muzeja, marginalno bismo više voljeli Muzej žena, ali toplo preporučujem posjetu oboje, jer su vrlo bliski i nude jedinstven pogled na historiju Vijetnama.

10. Jezero Hoan Kiem

Otišli smo iz Ženskog muzeja oko zatvaranja (17.00) i odlučili da se vratimo do našeg hotela i da bacimo pogled na popularno jezero Hoan Kiem.

Dok je ovo trebalo bi da bude jedan odnajzanimljivije tačke Hanoja, nismo baš mnogo razmišljali o tome i ne bismo ga baš preporučili, ali opet svi su drugačiji.

11. Noćna pijaca u Hanoju i Pho

Kada smo se vratili u hotel, još je bilo malo rano za čuvenu noćnu pijacu u Hanoju, ali nije bilo prerano za večeru .

Vidi_takođe: Atina u oktobru: Šta raditi i videti

Bukvalno pola bloka od hotela Rising Dragon u kojem smo odsjeli, postoji mjesto za probati Pho, najpoznatiju vijetnamsku supu s rezancima i možda najpoznatije vijetnamsko jelo.

Za razliku od mnogi drugi ljudi vani, zaista nismo vidjeli uzbuđenje – mislim da smo, pošto smo proveli 3 sedmice na Tajlandu, bili prilično razmaženi s opcijama za hranu. Bez obzira na to, bio je to jeftin i zasitan obrok.

12. Istražujući noću Staru četvrt Hanoja

Dok smo nastavili šetnju starom četvrti Hanoja, naišli smo na još jednu opciju ulične hrane kojoj se mnogi zapadnjaci ne bi približili. Pas na ražnju, dame i gospodo.

Nije za slaboumne. Odlučili smo ga promašiti.

13. Noćna pijaca u Hanoju

A onda je došlo do noćne pijace u Hanoju. Kao i druge azijske noćne pijace, ovo je mjesto gdje možete pronaći skoro sve što ste tražili, ali i stvari koje niste.

Na većini noćnih pijaca u jugoistočnoj Aziji koje smo do sada posjetili, postoji nije bilo automobila ili motora, pa smo mislili da će ovo biti isto.Je li tako?

Pogrešno. Ovo je Hanoi. Među hordama ljudi koji su gledali jeftine stvari i štandove s hranom, bilo je na stotine motora, što je ovo iskustvo učinilo nezaboravnim.

14. Ulična hrana u Hanoju

Što se tiče štandova s ​​hranom, činilo se da nisu bili ograničeni na određeno područje kao na drugim noćnim pijacama u jugoistočnoj Aziji, ali su bili prošaran kroz pijacu.

Bilo je mnogo namirnica koje nismo mogli odmah prepoznati, ali su vjerovatno svinjetine ili riblje grickalice. Zapamtite da Vijetnamci imaju tendenciju da koriste puno mesa u svojoj kuhinji, uključujući životinjske dijelove koji se ne koriste na Zapadu, kao što su pileća stopala.

Među raznim štandovima, bilo je nekoliko velikih grupa lokalnog stanovništva koje je jelo i pijemo pivo, sedimo na malim plastičnim stolicama. Ovo je prilično uobičajeno u jugoistočnoj Aziji, ali na zapadu o tome ne biste ni sanjali!

Postojale su i brojne radnje koje su prodavale slatkiše, alkoholna pića, suvenire i jeftinu odjeću. Na kraju, ali ne i najmanje važno, postojao je specifičan prostor naizgled posvećen bekpekerima, koji je bio zaista zauzet i užurban, uglavnom sa turistima.

I to je bio kraj našeg prvog dana u Hanoju. Po povratku u hotel, buka motora kao da je nestala nešto poslije 23 sata. Vreme je za zasluženi odmor!

Itinerar Hanoi 2

Drugog dana u Hanoju, krenuli smo u posetu Vijetnamskom nacionalnom muzeju lepih umetnosti, Hramu književnosti,te mauzolej i muzej Ho Ši Mina. Također smo razmišljali da uhvatimo vijetnamsku lutkarsku predstavu na vodi.

15. Vijetnamski nacionalni muzej likovnih umjetnosti

Pješačenje od našeg hotela do Vijetnamskog nacionalnog muzeja likovnih umjetnosti nije bilo baš ugodno – bilo je trenutaka kada smo poželjeli da smo ga zgrabili, iako je bilo je zapravo bilo prilično blizu.

Prilično smo bili razočarani Vijetnamskim nacionalnim muzejom likovnih umjetnosti – bilo je nekoliko umjetničkih djela koje je vrijedilo pogledati, ali većina su bile prilično dosadne slike.

Završili smo žureći između ledeno hladnih i vrućih prostorija – valjda su ljudi koji su instalirali klimu bili lijeni!

16. Hram književnosti – Van Mieu Quoc Tu Giam

Nakon brze užine i kokosove kafe, prošetali smo do Hrama književnosti, za koji smo očekivali da će biti jedan od vrhunaca našeg dana.

Međutim, po dolasku smo vani vidjeli nekoliko turističkih autobusa. To nas je, u kombinaciji s činjenicom da smo još uvijek bili izbačeni nakon Bagana i Chiang Maija, natjeralo da preispitamo svoje prioritete.

Tako da na kraju nismo posjetili hram, već smo prešli ulicu i provjerili Ho Van Jezero umjesto toga. Ovo tiho malo područje prepuno je štandova sa suvenirima i malih prodavnica u kojima se prodaju umjetnički predmeti, vjerovatno uglavnom relevantni za kineske turiste.

Bilo je iznenađujuće mirno i bilo bi to lijepo mjesto za brzu kafu ili piće. Međutim, bilo je vrijeme da se krene dalje

Richard Ortiz
    Richard Ortiz je strastveni putnik, pisac i avanturista sa nezasitnom radoznalošću za istraživanje novih destinacija. Odrastao u Grčkoj, Richard je duboko cijenio bogatu istoriju zemlje, zadivljujuće pejzaže i živu kulturu. Inspiriran vlastitom željom za lutanjem, kreirao je blog Ideje za putovanje u Grčku kao način da podijeli svoje znanje, iskustva i insajderske savjete kako bi pomogao suputnicima da otkriju skrivene dragulje ovog prekrasnog mediteranskog raja. Sa istinskom strašću za povezivanjem s ljudima i uranjanjem u lokalne zajednice, Richardov blog kombinuje njegovu ljubav prema fotografiji, pričanju priča i putovanjima kako bi čitateljima ponudio jedinstvenu perspektivu na grčke destinacije, od poznatih turističkih središta do manje poznatih mjesta izvan utabani put. Bilo da planirate svoje prvo putovanje u Grčku ili tražite inspiraciju za svoju sljedeću avanturu, Richardov blog je izvor koji će vas ostaviti da čeznete da istražite svaki kutak ove zadivljujuće zemlje.