Moja Brooks Cambium recenzija

Ako ste na velikim udaljenostima biciklom ili obilaskom bicikla, puno vremena ćete provesti u sedlu. Dani od 8,9 ili čak 10 sati nisu neuobičajeni, pa je odabir udobnog sedla kritičan.

Brooks je već dobro poznat po svom vodećem kožnom sedlu B17, koje je gotovo de facto standard za duge staze turista širom svijeta.

U ovoj recenziji Brooks Cambium pogledat ću njihovu 'vegansku' alternativu i vidjeti da li je u istoj ligi.

Vidi_takođe: Prednosti i nedostaci putovanja

Richard Ortiz
Richard Ortiz
Richard Ortiz je strastveni putnik, pisac i avanturista sa nezasitnom radoznalošću za istraživanje novih destinacija. Odrastao u Grčkoj, Richard je duboko cijenio bogatu istoriju zemlje, zadivljujuće pejzaže i živu kulturu. Inspiriran vlastitom željom za lutanjem, kreirao je blog Ideje za putovanje u Grčku kao način da podijeli svoje znanje, iskustva i insajderske savjete kako bi pomogao suputnicima da otkriju skrivene dragulje ovog prekrasnog mediteranskog raja. Sa istinskom strašću za povezivanjem s ljudima i uranjanjem u lokalne zajednice, Richardov blog kombinuje njegovu ljubav prema fotografiji, pričanju priča i putovanjima kako bi čitateljima ponudio jedinstvenu perspektivu na grčke destinacije, od poznatih turističkih središta do manje poznatih mjesta izvan utabani put. Bilo da planirate svoje prvo putovanje u Grčku ili tražite inspiraciju za svoju sljedeću avanturu, Richardov blog je izvor koji će vas ostaviti da čeznete da istražite svaki kutak ove zadivljujuće zemlje.